Skickar in detta åt en polare som pluggar till trafiklärare och behöver så många svar som möjligt. Vore hyggligt om ni tog er tid och svarade!
Bra tillfälle att få ur sig lite aggressioner samtidigt!
______
Hej
Jag heter Jesper Franzén och pluggar till trafiklärare.
För att klara den här utbildningen måste vi göra ett ganska stort arbete som ska vara baserat på ett större eller mindre trafikproblem. Jag har valt ”Aggressioner i trafiken”. Det jag skulle vilja få hjälp med är att utifrån dig själv som Mc-förare svara på två frågor. Även om du har andra behörigheter så är det bra om du kan svara enbart efter en Mc-förares åsikter.
Frågorna är:
I vilken eller vilka situationer blir du som mest irriterad/arg i trafiken?
När du befinner dig i en sådan situation hur hanterar du den, vad är ditt beteende?
Jag skulle vara väldigt tacksam för svar!
Bra tillfälle att få ur sig lite aggressioner samtidigt!
______
Hej
Jag heter Jesper Franzén och pluggar till trafiklärare.
För att klara den här utbildningen måste vi göra ett ganska stort arbete som ska vara baserat på ett större eller mindre trafikproblem. Jag har valt ”Aggressioner i trafiken”. Det jag skulle vilja få hjälp med är att utifrån dig själv som Mc-förare svara på två frågor. Även om du har andra behörigheter så är det bra om du kan svara enbart efter en Mc-förares åsikter.
Frågorna är:
I vilken eller vilka situationer blir du som mest irriterad/arg i trafiken?
När du befinner dig i en sådan situation hur hanterar du den, vad är ditt beteende?
Jag skulle vara väldigt tacksam för svar!