AirAsia British Grand Prix

samuel w

Team Wiking Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 v4.0
Varför ska man vara ödmjuk när man är världens bästa Mgp förare.

Velour priset får du och "gnällström" göra upp om :krama.
Softa killar som er med vaginal fixering brukar ofta vara i garderoben och rota bland fruns underkläder.

Jag tycker Stoner är föredömlig och säger åt Tex Rdp, Hayden mfl som vinglar omkring på banan som druckna att hålla sitt spår.
Skönt att det finns personer som han som säger åt innan det händer en olycka, fast med vissa är nog hoppet ute som Super Sic.

Förresten undrar vad Krullbob gör nu?
Tippar på att han kammar nog gruset ur kalufsen och inser att han borde söka en ny arbetsgivare innan han får sparken.
Kanske Ducati har en plats ledig :rolleyes:

Hans merit lista kan inte göra HRC glada.
11:e plats i totalen efter en Tjeckisk Rookie på en fjolårs Ducati och bara 4 p före Elias, rammat en Honda fabriksförare, 2DNF. DNS och bästa placering en 5: plats

I am so sorry, for me I haven’t done anything incorrect :rofl
Ang Simoncelli så skulle varje team med inte alltför ansträngd ekonomi och någorlunda känsla för att identifiera skickliga förare vilja ha honom. Även Stoner inledde sin MotoGP-karriär i huvudsak i sandfållan.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

Softa killar som er med vaginal fixering brukar ofta vara i garderoben och rota bland fruns underkläder.

Jag tycker Stoner är föredömlig och säger åt Tex Rdp, Hayden mfl som vinglar omkring på banan som druckna att hålla sitt spår.
Skönt att det finns personer som han som säger åt innan det händer en olycka, fast med vissa är nog hoppet ute som Super Sic.

Tippar på att han kammar nog gruset ur kalufsen och inser att han borde söka en ny arbetsgivare innan han får sparken.

11:e plats i totalen efter en Tjeckisk Rookie på en fjolårs Ducati och bara 4 p före Elias, rammat en Honda fabriksförare, 2DNF. DNS och bästa placering en 5: plats

Hahahahaha...du är verkligen inte rätt man att uttala dig om kvinnliga tendenser, blev inte du varvad när du stod och svarvade bakdrev på den där berghällen? :D Hjälmar kastades och avbrutna växelpetare hittas fortfarande i skogen.

Lassis

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2009
Hoj
Kawa Zx10r -04
Ang Simoncelli så skulle varje team med inte alltför ansträngd ekonomi och någorlunda känsla för att identifiera skickliga förare vilja ha honom. Även Stoner inledde sin MotoGP-karriär i huvudsak i sandfållan.

Och Rossi och Doohan och McCoy... och Lorenzo (fast han va lite stabilare på hjulen)

Tror att det kommer bli motorcyklarnas år nästa år, men hoppas att jag har fel!!

Annars ligger Stoner, Dovisioso, Pedrosa, Lorenzo, Simoncelli ganska jämnt i åkningen.
Det märks att vissa banor passar vissa bättre och sålänge Stoner inte hinner sticka under dom första varven så är ju faktiskt racen oftast hyfsat jämna. Även Rossi har gjort grymma race på en okalibrerad Ducce, till och med Hayden ibland... :)

Hoppas att Spies får till det snart, och Abraham och Cruchlow kommer att utvecklas och göra serien jämnare än på länge nästa säsong hoppas jag!

Om Rossi sen tunar in hojen och Biaggi kommer tillbaka så kommer 2012 bli episkt!! :)
Fyfan, då skulle jag ha bokat säsongsbiljett om det fanns en...

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm

Nu är jag iofs en person som främst tycker att resultaten ska tala men vad gäller Sic så har han klarat av en pole, han har hängt med i Dani och Stoners tempo i mer än ett lopp och så fick han en bestraffning när han hade given pallplats. HRC har mer än MotoGP's pdf över säsongsammanställningen att gå på för att bedöma Sics potential.

Fast en annan hoj hade kanske gjort honom gott? Det ser nästan ut som han kör Honda RR Academy på en NSF100 så liten Hondan är till honom.

Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Stoner är nog min nya idol, i vått och torrt oavsett attityd på och av banan! Anledning: han kan köra hoj, på riktigt! Det syns!
Sent skall syndaren vakna men du är förlåten. Välkommen i klubben. :tummenupp

Nu är jag iofs en person som främst tycker att resultaten ska tala men vad gäller Sic så har han klarat av en pole, han har hängt med i Dani och Stoners tempo i mer än ett lopp och så fick han en bestraffning när han hade given pallplats. HRC har mer än MotoGP's pdf över säsongsammanställningen att gå på för att bedöma Sics potential.

Fast en annan hoj hade kanske gjort honom gått? Det ser nästan ut som han kör Honda RR Academy på en NSF100 så liten Hondan är till honom.
Minen på Hondabossen när Sic kastade sig sa nåt helt annat än att HRC är imponerade över hans framfart och ser potential i honom. Stigefelt var övertygad om att han fått klara HRC-direktiv i Barcelona om att hålla sig i skinnet på rejset.

Last edited:

vOLt

aeronautica militare
Gick med
2 Sep 2007
Hoj
Alfa romeo 166 24v/164 QV/Maserati 3200gt
Hahahahaha...du är verkligen inte rätt man att uttala dig om kvinnliga tendenser, blev inte du varvad när du stod och svarvade bakdrev på den där berghällen? :D Hjälmar kastades och avbrutna växelpetare hittas fortfarande i skogen.

Förstod nästan att han var en sån där som är stor i truten på internet och liten i verkligheten.

• Gilla
Reaktioner: SGM

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Fast en annan hoj hade kanske gjort honom gått? Det ser nästan ut som han kör Honda RR Academy på en NSF100 så liten Hondan är till honom.
De har ju byggt hojen för Butter-smurfen och din liknelse är jäkligt bra. Sim är 25 Kg(!) tyngre än Butter och 23 cm längre så det är inte konstigt att han måste flytta både vänsterarm och vänsterben när han ska växla på rakorna. Frågan är hur liten RC213V(?) kommer att bli?

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Ang. Casey's attityd (problem) så börjar jag få mer & mer förståelse för den. Mot Hayden kanske var lite väl extra, men på kvalet med mindre än 5min kvar så låg RdP och fiskörde som vanligt i väntan på lite draghjälp, vem kommer bakom i full karriär? Casey.. Om dom bara hade vett nog att sno kvalupplägget från WSBK så skulle många av de här problemen vara lösta :tummenupp

FireSalle

Kör på tomgång
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
FireStorm
Ang. Casey's attityd (problem) så börjar jag få mer & mer förståelse för den. Mot Hayden kanske var lite väl extra, men på kvalet med mindre än 5min kvar så låg RdP och fiskörde som vanligt i väntan på lite draghjälp, vem kommer bakom i full karriär? Casey.. Om dom bara hade vett nog att sno kvalupplägget från WSBK så skulle många av de här problemen vara lösta :tummenupp

Det är inte bara Casey som kvalar, och kvalupplägget har sett ut så här länge. Dock är det Stoner som bitchar om det.

MC Doktorn

Guest

Nu hetsas det :D
Allt det du säger är helt fel naturligtvis.
Förresten apropå din avatar, kör du i broms och stoppkloss gruppen nuförtiden.
Det går att luta mer innan stringtrosan går sönder :gnissla

Även Stoner inledde sin MotoGP-karriär i huvudsak i sandfållan.

Ja sen klev han över till Ducati och vann VM åt dom.
Fast en annan hoj hade kanske gjort honom gott? Det ser nästan ut som han kör Honda RR Academy på en NSF100 så liten Hondan är till honom.

En annan attityd hade gjort honom gott, materialet han sitter på är bland det bästa.

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
En annan attityd hade gjort honom gott, materialet han sitter på är bland det bästa.
Materialet han sitter på anses nog av alla vara det bästa just nu men problemet är att hojen är utvecklad av och för en smurf. Inte så jäkla lätt då för en normalbyggd person att köra den och med tanke på det tycker jag att Sim gör ett utmärkt jobb även om han är lite för het ibland.

Angående Stacey och 2007 så hade han väl knappt varit med och tagit fram någonting och fick en kanonmaskin med de bästa däcken. Det var ju som bekant ett däckskrig på den tiden som hade stor betydelse för resultatet.

BTW: Personangreppen som du har med i vart och vartannat inlägg kan du väl sluta med? Det är MotoGP vi vill diskutera, inte eventuella sexuella böjelser etc :tummenupp

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot

Lite kommentarer på dina många inlägg:

1. Du upprepar dig på många punkter om & om igen som en väldigt gammal och trasig grammofon. Kort minne ? (eller se punkt 2)

2. Det är inte svårt att se anledningen till att du inte tycker det är något fel på den attityd Stoner ofta håller sig med.

3. Jag tror du har väldigt fel gällande Simoncellis attraktionskraft på möjliga arbetsgivare. Ingen av dessa tror jag i detta läge betraktar honom som något annat än en diamant med väldigt stor potential som håller på att slipa in sig. Och 1000cc nästa år lär inte göra förutsättningarna för honom sämre (edit: hur många år körde Stoner i kungaklassen innan han började visa framfötter och slutade vurpa på löpande band, som jämförelse ?).

Last edited:

VRM Roffe

Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
Marco vs Casey

Det trots allt en stor skillnad på Casey och Marko i det att Casey är en intelegent förare medans Marco är en slugger...

Visst så craschade Casey första året med Hondan,
men han gick ej så vitt jag kommer ihåg över lik.

I ALLA klasser Marco har kört i så har han lämnat en lång rad med förare som är pissförbannade på hans beteende...
Marco är spektakulär förare med en dåres intellekt, men han kommer aldrig att bli omtyckt och beundrad som Rossi, Agostini Doohan och liknande ikoner.
Marcos brist på empati gör att han kommer att få färre vänner än gånger han tar sig imål...

Tycker
Roffe
:tummenupp

Zoidberg

*58*
Gick med
4 Nov 2004
Hoj
FZR skrot
Det trots allt en stor skillnad på Casey och Marko i det att Casey är en intelegent förare medans Marco är en slugger...

Visst så craschade Casey första året med Hondan,
men han gick ej så vitt jag kommer ihåg över lik.

I ALLA klasser Marco har kört i så har han lämnat en lång rad med förare som är pissförbannade på hans beteende...
Marco är spektakulär förare med en dåres intellekt, men han kommer aldrig att bli omtyckt och beundrad som Rossi, Agostini Doohan och liknande ikoner.
Marcos brist på empati gör att han kommer att få färre vänner än gånger han tar sig imål...

Tycker
Roffe
:tummenupp

Jag hatade honom när han körde 250 pga det du nämner. Jag tror dock det berodde mindre på elakhet än på att "respektlöshet" var enda möjligheten att kompensera för de 20-30 pluskilona han var handikappad av på mindre cyklar. Gissar att han i MotoGP succesivt kommer att gå ifrån den invanda sluggerstilen då han inte behöver den i alls samma utsträckning.

En som vara elak på riktigt i de mindre klasserna var Capirossi.

MC Doktorn

Guest
Materialet han sitter på anses nog av alla vara det bästa just nu men problemet är att hojen är utvecklad av och för en smurf. Inte så jäkla lätt då för en normalbyggd person att köra den och med tanke på det tycker jag att Sim gör ett utmärkt jobb även om han är lite för het ibland.

Angående Stacey och 2007 så hade han väl knappt varit med och tagit fram någonting och fick en kanonmaskin med de bästa däcken. Det var ju som bekant ett däckskrig på den tiden som hade stor betydelse för resultatet.

Hojen körde inte sig själv 2007, att bara se till enstaka tekniska detaljer är för enkelt.
Allt har en betydelse, men vet vi hur mycket ?
Har för mig att Burgess sa att det är 80% föraren det beror på.
Oavsett kan man kallt konstatera att Stoner är den vassaste föraren just nu utan tvekan.
BTW: Personangreppen som du har med i vart och vartannat inlägg kan du väl sluta med? Det är MotoGP vi vill diskutera, inte eventuella sexuella böjelser etc :tummenupp

Menar du såna här inlägg?
S&S3M skrev:
Jag tror att det är du som ska rätta till stringtrosan istället, den verkar skava och påverka ditt omdöme
:D

Om jag inte minns fel så vart du själv bannad härifrån pga att du inte höll dig till forumreglerna?

Ok vi tar ett nytt tag till nästa Mgp tråd :tummenupp

Ett alltså, ..trodde han körde Honda något mer år innan Ducati. :)
Deras respektive förstasäsonger är inte helt olika oavsett.

Minnet var det ja

Lite kommentarer på dina många inlägg:

1. Du upprepar dig på många punkter om & om igen som en väldigt gammal och trasig grammofon. Kort minne ? (eller se punkt 2)

2. Det är inte svårt att se anledningen till att du inte tycker det är något fel på den attityd Stoner ofta håller sig med.

3. Jag tror du har väldigt fel gällande Simoncellis attraktionskraft på möjliga arbetsgivare. Ingen av dessa tror jag i detta läge betraktar honom som något annat än en diamant med väldigt stor potential som håller på att slipa in sig. Och 1000cc nästa år lär inte göra förutsättningarna för honom sämre (edit: hur många år körde Stoner i kungaklassen innan han började visa framfötter och slutade vurpa på löpande band, som jämförelse ?).

Nu lämnar vi den här tråden.
Motogp är tråkigt och jag ska inte prata om string eller något annat klädesplagg.

Förresten en av de tuffaste Mc förarna vi har i Sverige är Kvinna

Dakar föraren Annie Seel och Stenhård är bara förnamnet och skulle inte förvåna mig om hon har string.

Mvh
Stringtrosans vän :tummenupp

Last edited:
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...