AirAsia British Grand Prix

MC Doktorn

Guest
Det är mest ditt beteende jag har åsikter om.

Fråga Swedie ;)

Men varför vågar du inte berätta om varför du blev bannad?

Är du rädd för att avslöja din dåliga personliga karaktär:va

Btw: jag vet att du tog det väldigt personligt, men lärde du dig inget på detta ;)

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Världen är inte svartvit.
Det kanske tåla att tänkas på även när man läser inlägg på det här forumet.

Ett negativt inlägg om Stoners personlighet och beteende på och vid sidan om banan innebär ju inte att man per automatik ifrågasätter hans förmåga att köra, även om Stoners fan-boys av naturliga skäl reagerar så.

Du hävdar med en dåres envishet att han har fått hojen på ett silverfat. Det kan man väl tycka men det finns 3 andra förare som sitter på samma material, varav 2 är före detta 250-världsmästare. Märkligt att de inte vunnit 4 race på 5 försök. Jävligt märkligt. Som Johansson skrev; Vilken tur han har hela tiden.
Dåre tycker jag är att ta i men fakta är att Stoner varit som bäst när han hoppat på en ny hoj som någon annan utvecklat.

Och vi ska inte glömma att Pedrosa, en av få som kunnat utmana Stoner i torrt i år, haft problem med en nervskada i axeln och sedan skadat sig. Om Pedrosa kommer tillbaka i år och är helt frisk men får stryk kontinuerligt av Stoner är det inget snack om vem som är bäst så jag hoppas verkligen att den lille smurfen blir frisk snart!

För att förtydliga, även om det inte lär spela så stor roll, så rankar jag utan tvekan Stoner som en av de 3-4 bästa de senaste 4-5 åren ihop med Lorenzo, Rossi och Pedrosa. Om snorungen bara kunde bete sig skulle jag kanske till och med kunna börja gilla honom :)

Men varför vågar du inte berätta om varför du blev bannad? Är du rädd för att avslöja din dåliga personliga karaktär:va
Btw: jag vet att du tog det väldigt personligt, men lärde du dig inget på detta ;)
Du börjar inte känna dig lite larvig nu? Vågar? Jag skulle kunna berätta en hel del men jag tror inget blir bättre av det.

De flesta vet nog varför jag blivit bannad ett par gånger. Har haft ett par "duster" med NyTeknik (aka Radare) som lett till att vi båda blivit bannade. Inte så mycket för att vi var dumma mot varandra utan för att det fanns "läsare" som tyckte det blev för mycket tjafs. Inte mycket att snacka om och jag har faktiskt lärt mig att hålla igen lite, även om det är svårt när såna som du gärna vill hetsa...

Last edited:
  • Gilla
Reaktioner: SGM

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
25225d1271971176-apples-borsvarde-nu-hogre-microsofts-someone_is_wrong_on_the_internet1.jpg

MC Doktorn

Guest
De flesta vet nog varför jag blivit bannad ett par gånger. Har haft ett par "duster" med NyTeknik (aka Radare) som lett till att vi båda blivit bannade. Inte så mycket för att vi var dumma mot varandra utan för att det fanns "läsare" som tyckte det blev för mycket tjafs. Inte mycket att snacka om och jag har faktiskt lärt mig att hålla igen lite, även om det är svårt när såna som du gärna vill hetsa...

Du vart alltså bannad för att du inte respekterade en annans åsikt och kunde inte släppa diskussionen.

Men inser du inte att du beter dig medvetet provokativt i samma syfte nu för att hetsa dom som inte har samma åsikter som dig.
Även om du vet att sakinnehållet inte går att ifrågasätta.

Det handlar väl om att man har olika åsikter om samma sak.
Vilken nivå ska man ligga på för att hålla sk god ton kan man fråga sig.

Det är väl när man är så här långt från racing på racingforumet som man riskerar banning?

Men eftersom han figurerar mest på racing forumet så blir problemet mest uppenbart här.

Vill någon banna mig så varsegod, jag försöker se konstruktivt.

Ska vi fortsätta att häckla varandra med ständiga Stoner och Simoncelli pajkastningar med uttryck innehållande vaginor, stringtrosor och handväskor.
Hur mycket racing handlar det om kan man undra.

Alltid roar det någon :D

Världen är inte svartvit. Det handlar om att sitta på så bra material som möjligt om man vill bli världsmästare. Det är ingen som vill sitta på en sämre hoj bara för att övertyga publiken om sin talang.

Rossi körde för Yamaha 2004 och vann VM på en hoj som många ansåg vara långsammare än Hondan. Hans märkeskollegor blev 7, 12 och 13. Många ser detta som den största prestationen i MotoGP på länge, kanske någonsin!

Stoner körde för Ducati 2007 och vann VM på en hoj som hade bra tryck i motorn, det kunde alla se. Men hur bra var den egentligen när det svängde? Hans märkeskollegor blev 7, 10 och 13. Är inte det väldigt märkligt när det bara var att luta sig tillbaka och köra om på rakorna? Sifforna är slående lika.

Stoner och hans märkeskollegor sedan dess:
2008: 2-12-13-17
2009: 4-13-15-16-18
2010: 4-7-12-14-17

Förra året var en katastrofsäsong men han stod ändå på pallen 50% av racen. Han är den enda som kört fort på skiten mer än en gång. Han har varit sjuk under en period och han har kraschat mycket. Trots det har ingen annan ducatiförare varit speciellt nära. Racing handlar mycket om självförtroende och mental styrka, han vann 3 av de sista 6 racen ifjol!

2 dagar efter andraplatsen på Valencia hoppade han på Hondan, en helt ny hoj för honom. Hur många hondaförare var snabbare första dagen? 0. Hur många förare totalt var snabbare andra dagen? 0. Nu är det så att han sitter på en Honda som går som ett skott. Du hävdar med en dåres envishet att han har fått hojen på ett silverfat. Det kan man väl tycka men det finns 3 andra förare som sitter på samma material, varav 2 är före detta 250-världsmästare. Märkligt att de inte vunnit 4 race på 5 försök. Jävligt märkligt. Som Johansson skrev; Vilken tur han har hela tiden.
Detta är ett ex på ett klockrent sakligt inlägg :tummenupp

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
Sorry Martin, men du verkar inte förstå skillnaden mellan att häckla en officiell person och att använda personangrepp mot en annan medlem på forumet.

MC Doktorn

Guest
Du menar, ett positivt inlägg om Stacey Moaner? :hihi Tror inte någon här tycker den killen är oduglig bakom spakarna, han upplevs ju bara som ett ärkesvin med direkt psykopatiska drag. :D

Fan jerry jag trodde du hade kommit över din pojkvän :D

Btw: du får 500 för dubbdäcken så du kan köpa presenter:tuttar

Tack Perra jag förstår att du är medlem och officiell person samt gillar ändlösa djupa diskussioner om livets mening och mysiga hemmakvällar.

Ska någon skapa en poll nu, är jag dum eller snäll nu :rolleyes:

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Fan jerry jag trodde du hade kommit över din pojkvän :D

Btw: du får 500 för dubbdäcken så du kan köpa presenter:tuttar

Tack Perra jag förstår att du är medlem och officiell person samt gillar ändlösa djupa diskussioner om livets mening och mysiga hemmakvällar.

Ska någon skapa en poll nu, är jag dum eller snäll nu :rolleyes:

Jag tror inte du klarar av dubbdäcken. :D Maken till brist på talang i skogen var det länge sedan man bevittnade. :hihi

ladde_79

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
Ktm 990 adventure , ktm 400
någon som vet hur det gick för spies och vad som hände.

Lite annorlunda att se varvningar på motogp.

MC Doktorn

Guest
Jag tror inte du klarar av dubbdäcken. :D Maken till brist på talang i skogen var det länge sedan man bevittnade. :hihi

Jag ska slå ditt rekord att komma näst sist i KM på Gröndal

dina meriter ligger ljusår efter mina i motorsporten :arsele

Last edited:

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
någon som vet hur det gick för spies och vad som hände.
"The track was really wet, when I hit the brakes going into turn one the front just dropped away and I hit the wall before I knew it. I hit my back pretty badly, my back protector is really busted up, but it did its job. I’m really sore and will probably need a big cushion for a few days but I’m happy it wasn’t worse. We’ll take a few days to relax and recover then come back fighting at Assen"

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Hoj
790 Duke
Du menar, ett positivt inlägg om Stacey Moaner? :hihi Tror inte någon här tycker den killen är oduglig bakom spakarna, han upplevs ju bara som ett ärkesvin med direkt psykopatiska drag. :D

Vad är det här för nån trend? Alla har psykopatiska drag nuförtiden, SuperSic, Zarco och Stoner.... Jag tror det är Radares fel.

SKOMAKARN

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2006
Hoj
KTM 950sm -06, Honda cbr 600 -85
Vet att det är lite sent men så gött att Stenis vann. Gillar verkligen den killen. Ser brutalt ut när han kör. Hårdast :tummenupp

Synd på Simoncelli. Känns som han skulle lugna sej lite å ta sin första pallplats. Men å andra sidan, varför ska man nöja sej m tredje när man kan ta en andra/förstaplats. Rätt inställning :yoparty
Får nästan lite Schwantz-vibbar......and I like it!

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC