K-Micke
Ny medlem
Bikerbitch skrev:Hum, Jag antecknar
Mitt anteckningsblock är redan fullt med Mingves små vardagsbekymmer.
Bikerbitch skrev:Hum, Jag antecknar
K-Micke skrev:Mitt anteckningsblock är redan fullt med Mingves små vardagsbekymmer.
Härligt, då kan vi ju snart ha en "best of mingves"K-Micke skrev:Mitt anteckningsblock är redan fullt med Mingves små vardagsbekymmer.
Har du ingen mamma eller pappaMingves skrev:Faan här frågar man om råd för att man inte vill få en fet blåsa och så tror folk att man bara dillar Jaja man får väl bjuda på det, och mavve. Du måste ha världens tråkigaste liv....
Sjukvårdsupplysningen, Fan har jag betalt för det får jag ju utnyttja skiten....
Jo, men frågar man mamma så blir det bara en massa tjat.GSXR1100R skrev:Har du ingen mamma eller pappa
*citat from djungelboken*
stifmaister skrev:spola ALDRIG med kallt vatten eller lägg is på en "skollnings" skada direkt. e inge bra.. spola med ljummet vatten istället.. inte lika skönt men bättre
KawaChris skrev:Det där får du nog utveckla lite för det låter helt fel
För upplysnings skull:KawaChris skrev:Asså jag bränner tungan då och då och kan säga med empirisk erfarenhet att kyla hjälper och tungan är ju redan blöt
Mingves skrev:Ingen som har något vettigt tips ???
//M
bissmark skrev:Vid solsveda hjälper helt vanlig yoghurt naturell.
Kanske det hjälper vid brännskada också??
Alex.J skrev:Min syster fick gröt på sin hand hon fick 3 gradensbrännskada. Plastpåse med iskalltvatten och isbitar i funkar bra.
UrbanTiger skrev:Man får kyla länge om det är på en större yta. Bränner man sig så värms ju vävnaden upp och den börjar falla samman (kokar sönder). Den processen fortsätter ett bra tag efter att man kylt ner till vanlig kroppstemperatur.
Följande står att läsa på www.apoteket.se
Mingves skrev:Men hon bor 100km bort...ingen annan som kan komma o blåsa? Ingen som kan sjunga "tulle lille" för mig?
acura skrev:Sen när blev svalt vatten kallvatten?
UrbanTiger skrev:Prova isvatten
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |