Ak Mittsverigebanan 2010

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Sådärja! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Perfekt! Fick du äntligen dit klistermärket på däcket nu? ;)

Jag kommer att testa mitt två år gamla pilot power 2ct bak, spännande!

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Hojlös men hjärtat klappar aprilia
Sista minuten till Exotiska Mittsverigebanan

Japp bokad o klar för fredag och lördag! Måste tyvärr jobba söndag natt så jag hoppar över söndagen. Finns plats i mitt skåp från Stockholm oxå om intresse finns. Bara o PM:a
Ses där!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Sovplats?

Första gången jag kommer till Mittsverige. Ser att många bokat in sig på Antjärns camping. Finns det en sovplats över så kan jag vara med o dela annars funderar jag på att sova i skåpet medhelst liggunderlag o sovsäck på campingen.
Finns det möjlighet att stå i depån över natten? Om så är fallet finns dusch o toa tillgängligt? Tänkte ringa upp o kolla läget på campingen o bana men jag kanske får snabbare svar här! :tummenupp

HighfidelitY

Ny medlem
Gick med
3 May 2006
Hoj
Triumph STR-R *grå*
Första gången jag kommer till Mittsverige. Ser att många bokat in sig på Antjärns camping. Finns det en sovplats över så kan jag vara med o dela annars funderar jag på att sova i skåpet medhelst liggunderlag o sovsäck på campingen.
Finns det möjlighet att stå i depån över natten? Om så är fallet finns dusch o toa tillgängligt? Tänkte ringa upp o kolla läget på campingen o bana men jag kanske får snabbare svar här! :tummenupp

Såvitt jag vet får man inte sova i depån. Däremot är Antjärns camping supernajs! Hitta någon/några att dela med så är det dessutom billigt!

Ses i bastun! :)

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Sova i bastun kanske? Ha ha! Tack för snabbt svar! Jag ser mitt inlägg som kontakt annons för stugdelning om ingen hakar på mig och oxå gör en sista minuten bokning. Ska ringa och kolla tillgången på campingen.
Ses!

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Man blir vacker av regn.

Cicci W

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2007
Hoj
Triumph Daytona 675 -10
Ja detta skall bli skoj! Ser fram emot att få köra banan i år och inte bara åka upp 50 mil för att se andra köra :rolleyes:...

Nu måtte väl hojen hålla i alla fall och inga f-bannade lager eller annat som pajar. Har tvättat och fixat med den idag.

Däcken har gått ett antal bandagar nu, men har med extra däck. (Pure-däcken håller förvånansvärt bra måste jag säga, typ 500 mil nu inkl 8 bandagar och ändå finns det kvar). Någon som har koll på om någon har däcksbytargrejor med sig och kan hjälpa mig med det?

Syns snart- whi hooo :yoparty:banana

rogbo

Smygbusar när ingen ser...
Gick med
5 Jun 2008
Hoj
07' FZ1SA 11' Z1000SX, 06' ZX10R, 15' S1000RR, -16' Thruxton R, -22´ Tiger Rally Pro, -22* Scrambler 1200XE, -01´TT600R
Har ni fått några hålltider eller annan info utskickad? Jag trodde man skulle få hem mer information inför kursen, bara tre dagar kvar nu :)

/Roger

Majkel

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Xr600 dubbelknas, Bandit 1200
Går det och boka nått nu eller får man åka upp o hoppas på en plats?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Går det och boka nått nu eller får man åka upp o hoppas på en plats?
Det ser ut som att bokningen är öppen fortfarande.

Ja detta skall bli skoj! Ser fram emot att få köra banan i år och inte bara åka upp 50 mil för att se andra köra :rolleyes:...

Nu måtte väl hojen hålla i alla fall och inga f-bannade lager eller annat som pajar. Har tvättat och fixat med den idag.

Däcken har gått ett antal bandagar nu, men har med extra däck. (Pure-däcken håller förvånansvärt bra måste jag säga, typ 500 mil nu inkl 8 bandagar och ändå finns det kvar). Någon som har koll på om någon har däcksbytargrejor med sig och kan hjälpa mig med det?

Syns snart- whi hooo :yoparty:banana
Har du slitit ner läderpuckarna nu då och hunnit köpa nya? ;)

Sådärja! :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Skickade du däcket från din iphone till hojen?
Vad kostade den appen?

Last edited:

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Äsch det blir inge regn nu. Det har ramlat ner så mkt sånt så det tagit slut nu :gnissla
Jag kollade me campingen igår. Alla stugor fullbokade men gott om plats för husbil eller i mitt fall skåpbil. Så vi ses i bastun torsdag kväll då!:tummenupp

_rills_

Guest
Äsch det blir inge regn nu. Det har ramlat ner så mkt sånt så det tagit slut nu :gnissla
Jag kollade me campingen igår. Alla stugor fullbokade men gott om plats för husbil eller i mitt fall skåpbil. Så vi ses i bastun torsdag kväll då!:tummenupp

Det löser sig säkert, du får väöö springa runt på kampingen och se om nån har en plats över :D

Don Tomaso

Mille modificato
Gick med
20 May 2004
Hoj
Det löser sig säkert, du får väöö springa runt på kampingen och se om nån har en plats över :D

Vore smutt om jag får reda på en plats Innan jag checkar in mitt rullande garage/sovplats. Trevligare o dela slantar med en lika utblottad hojåkare som en själv en ösa ur det sista man har på bankkontot för boendet.. Inte för att det är dyrt men ändå :D

Får väl knacka dörr och presentera mig för samtliga när jag kommer fram då...
Slutar väl me att man blir ofrivillig au pair för några tyska tyrister som vill glo på exotiska älgar medans man passar deras avkomma...:D

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!