Sådärja!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Första gången jag kommer till Mittsverige. Ser att många bokat in sig på Antjärns camping. Finns det en sovplats över så kan jag vara med o dela annars funderar jag på att sova i skåpet medhelst liggunderlag o sovsäck på campingen.
Finns det möjlighet att stå i depån över natten? Om så är fallet finns dusch o toa tillgängligt? Tänkte ringa upp o kolla läget på campingen o bana men jag kanske får snabbare svar här!
Ses i bastun!
Tips: Ta med regnkläder...
Man blir vacker av regn.
Det ser ut som att bokningen är öppen fortfarande.Går det och boka nått nu eller får man åka upp o hoppas på en plats?
Har du slitit ner läderpuckarna nu då och hunnit köpa nya?Ja detta skall bli skoj! Ser fram emot att få köra banan i år och inte bara åka upp 50 mil för att se andra köra ...
Nu måtte väl hojen hålla i alla fall och inga f-bannade lager eller annat som pajar. Har tvättat och fixat med den idag.
Däcken har gått ett antal bandagar nu, men har med extra däck. (Pure-däcken håller förvånansvärt bra måste jag säga, typ 500 mil nu inkl 8 bandagar och ändå finns det kvar). Någon som har koll på om någon har däcksbytargrejor med sig och kan hjälpa mig med det?
Syns snart- whi hooo
Skickade du däcket från din iphone till hojen?Sådärja!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Äsch det blir inge regn nu. Det har ramlat ner så mkt sånt så det tagit slut nu
Jag kollade me campingen igår. Alla stugor fullbokade men gott om plats för husbil eller i mitt fall skåpbil. Så vi ses i bastun torsdag kväll då!
Det löser sig säkert, du får väöö springa runt på kampingen och se om nån har en plats över
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|