Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
goodspeed skrev:Vadå, måste man spänna fast sakerna på kärran?
Hur ska folk kunna tänka på detta när de inte ens klarar av att backa med släpet? :kocko
goodspeed skrev:Vadå, måste man spänna fast sakerna på kärran?
Hur ska folk kunna tänka på detta när de inte ens klarar av att backa med släpet? :kocko
anja skrev:Jag kan inte backa med släp, men jag spänner fast mina grejjer ordentligt. Ditt resonemang är konstigt. Att inte kunna backa med släpvagn innebär inte att man är en trafikfara, utan att man får planera sin körning lite bättre.
Hur gör du när ett hinder dyker upp på din välplanerade rutt då?anja skrev:Jag kan inte backa med släp, men jag spänner fast mina grejjer ordentligt. Ditt resonemang är konstigt. Att inte kunna backa med släpvagn innebär inte att man är en trafikfara, utan att man får planera sin körning lite bättre.
tobbeviking skrev:Hur gör du när ett hinder dyker upp på din välplanerade rutt då?
Kliver du ur och ber närmaste medtrafikant att backa åt dig?
Jag skulle föreslå att du drar ut och övar på att backa med släpet om du har behov av att köra med det.
Så visst ska man vara petig så kan du nog iaf bli ett rejält hinder i trafiken om du inte behärskar släpet.
//Tobbe
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning