Jörgen Karlsson
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 15 Mar 2006
- Hoj
- HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Glöm inte bort att du ska få plats med ryggskydd också.
/J
/J
Men gör det så stor skillnad på 48 och 50?
Så stl 50 är löjligt stort att ens sy in eller?
Hahaha, ja det är ju ett jävla lustigt fenomen det där .Köp ett storlek 50 och ät mer mat.
Skinnställ har en förmåga att krympa under vintern så nästa säsong borde storlek 50 vara perfekt
Hahaha, ja det är ju ett jävla lustigt fenomen det där .
Ja du om ngn borde väl veta...
Men hos dig är det väl mer magen som växer....
Jag har det stället, maila dom så får du en storlekstabell så du vet vart o hur du ska mäta för att få rätt ställ.Jag undrar också lite med ställen.
Jag ska eventuellt beställa ett Probiker Prx-4 från louis.de.
Jag är 175cm och väger 68kg, är det storlek 48 som gäller då också?
Och är det någon som vet om det stället är något att ha? Det är ju rätt billigt och jag har bara en 125'a och kommer knappast köra som en galning och lägga ner knäna i varje kurva.
Jag har det stället, maila dom så får du en storlekstabell så du vet vart o hur du ska mäta för att få rätt ställ.
Mitt har spruckit i sömmarna i grenen,men jag tänkte att dom får laga det, det är ju ändå 1års garanti på grejerna.
Dom finns hos www.bikeshop.se oxå, lite dyrare, men man kan pruta en del.
Jag har ett Alpinestars SG-1 ställ, 2 delat. Överdelen sitter som gjuten med ryggskyddet i, men pga att jag har korta ben så sitter de inte som de ska i underdelen.
Nån som har motsatt problem? Som behöver en storlek större? Jag har 54 i stället som jag har nu.
Okej, gäller den tabellen för hur det passar när det är töjt (att det sitter tajt som fan) eller att det sitter bekvämt först, men sen töjs och blir förstort?
Och den var ju nog rätt stor skillnad på priserna: 3175kr vs 199 euro
Jag fattar inte heller varför dom krymper för varje vinter. Inför varje säsong så måste man lägga sig på marken för att få på sig stället. Men efter ett par körningar sitter det som ett skönt lakställ. Känner sig nästan näk.
Jag har det stället, maila dom så får du en storlekstabell så du vet vart o hur du ska mäta för att få rätt ställ.
Mitt har spruckit i sömmarna i grenen,men jag tänkte att dom får laga det, det är ju ändå 1års garanti på grejerna.
Dom finns hos www.bikeshop.se oxå, lite dyrare, men man kan pruta en del.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|