Aldrig en iPhone.

Eniac

Hojåkare i exil
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
ja det vore najs... :(
Tycker hata är ett så starkt ord...
Dock kan jag hänga med i kören här och påstå att jag starkt ogillar ifånen då den är klumpig, inte speciellt vacker, opraktisk och har en skärm som spricker bara man tänker på den...
Plus att det är en äppelprodukt. Har avskytt deras datorer sedan dag 1 av mitt datoranvändande.

nill0w

p3n15 xt3nd3r
Gick med
26 Jan 2006
Hoj
HRC RC213V
Dock kan jag hänga med i kören här och påstå att jag starkt ogillar ifånen då den är klumpig, inte speciellt vacker, opraktisk och har en skärm som spricker bara man tänker på den...
Plus att det är en äppelprodukt. Har avskytt deras datorer sedan dag 1 av mitt datoranvändande.

Att skärmen spricker lätt är ju skitsnack... Jag har tappat min flera gånger å det har inte hänt nåt. Å om den nu spricker så kostar en ny typ 300 spänn...

NoicE

.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hornet
Igår var jag på lagom töntig showrestaurang med jobbet,
4 av 8 pers vid bordet hade iPhone, vad gör dom?

Sitter och PILLLAR På sina jävla klitoristelefoner heeela tiden!?

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Läskigt hur de snackar om facetime i reklamfilmen som om det vore något nytt och revolusionerande. Det har ju funnits videosamtal i Sverige i ganska många år över 3G- nätet. Så snackar jag med min brorsa som är döv. Att detta facetime kan användas överallt där det finns WiFi är ju helt kass eftersom det betyder att det alltså inte funkar att använda överallt annars! Hur revolutionerande är det!?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Läskigt hur de snackar om facetime i reklamfilmen som om det vore något nytt och revolusionerande. Det har ju funnits videosamtal i Sverige i ganska många år över 3G- nätet. Så snackar jag med min brorsa som är döv. Att detta facetime kan användas överallt där det finns WiFi är ju helt kass eftersom det betyder att det alltså inte funkar att använda överallt annars! Hur revolutionerande är det!?

Jänkarna tycker de är stencoolt, dom har inte haft de förr.. Man kan inte jämföra länder med andra, även om det är lite lustigt att USA är nya inom området

Det ju pre ordrats en halv miljon Iphones USA

dn-L

Office Linebacker
Gick med
4 May 2008
Hoj
Världsmästarhoj
Igår var jag på lagom töntig showrestaurang med jobbet,
4 av 8 pers vid bordet hade iPhone, vad gör dom?

Sitter och PILLLAR På sina jävla klitoristelefoner heeela tiden!?
För ett par år sen satt jag och fascinerades av tonårsbrudarna som, trots att de var omgivna av vänner live, inte kunde släppa fokus från sina rosa nallar. De höll krampaktigt i dom, kollade dem om och om igen i förhoppningen att nån kontaktat dom. Ett desperat behov av att bekräftas och få kvitto på att man existerar. De pyntade sina heliga objekt med krimskrams och trudelutter och visade stolt upp symbolerna för alla som var intresserade (samt alla andra). Nu sprider sig beteendet upp i åldrarna.

När jag är på middag eller umgås med folk brukar jag stänga av telefonen, sitter jag på möten eller är på konferens skulle jag inte drömma om att ha den igång. iPhone-ägare däremot verkar inte ha någon sådan hämning. Har egentligen ingenting emot iPhone som sådant, det är brukarna som jag retar mig på.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Jag tycker det är fantastiskt hur fanatiska Iphån ägarna är. Det lyser sekt i ögonen på de. De bubblar om medlemskap och fasta avgifter som går till någon högre upp. Men de får ju så mycket för dessa pengar! Man kan installera program, det är ju knappast nytt men vi kallar de app så tror de som sovit under en sten senaste 10år att det är flång nytt.

Samma när de går sönder. Oj oj detta måste vara den första som råkat ut för detta bla bla bla. De hörs att de pratar så mycket goja att de tror sig själva.

Men det är positivt att det kommit en telefon för de som är odugliga på teknik.

För ett par år sen satt jag och fascinerades av tonårsbrudarna som, trots att de var omgivna av vänner live, inte kunde släppa fokus från sina rosa nallar. De höll krampaktigt i dom, kollade dem om och om igen i förhoppningen att nån kontaktat dom. Ett desperat behov av att bekräftas och få kvitto på att man existerar. De pyntade sina heliga objekt med krimskrams och trudelutter och visade stolt upp symbolerna för alla som var intresserade (samt alla andra). Nu sprider sig beteendet upp i åldrarna.

När jag är på middag eller umgås med folk brukar jag stänga av telefonen, sitter jag på möten eller är på konferens skulle jag inte drömma om att ha den igång. iPhone-ägare däremot verkar inte ha någon sådan hämning. Har egentligen ingenting emot iPhone som sådant, det är brukarna som jag retar mig på.

Har du en Ipån ska den vara framme!
Slå av vad är det?

Last edited:

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
Jag har en HTC Legend och den är inte i närheten så bra som Iphone 3GS'en jag hade innan!

:kommerköpaajfåne4såfortdetgår

HTC Legend säljes!
Kom o köp!

samma här,iphone funkar klockrent o det finns hur mycket appar som helst både gratis o en del som kostar några kronor:tummenupp
helt klart den bästa telefon jag har haft

har tappat min iphone i en stentrappa så den studsade ett antal ggr inte ens en repa blev det och hur många ggr den åkt i golvet hemma vet jag inte men de är hållbara

Jag tycker det är fantastiskt hur fanatiska Iphån ägarna är. Det lyser sekt i ögonen på de. De bubblar om medlemskap och fasta avgifter som går till någon högre upp. Men de får ju så mycket för dessa pengar! Man kan installera program, det är ju knappast nytt men vi kallar de app så tror de som sovit under en sten senaste 10år att det är flång nytt.

Samma när de går sönder. Oj oj detta måste vara den första som råkat ut för detta bla bla bla. De hörs att de pratar så mycket goja att de tror sig själva.

Men det är positivt att det kommit en telefon för de som är odugliga på teknik.

Har du en Ipån ska den vara framme!
Slå av vad är det?
odugliga på teknik? de som jag känner samt mig själv jailbreakar o trixar med sina telefoner för att kunna ladda ner program gratis tex så har jag fartkameravarnare i den full gps precis som gps till bilen skulle snarare påstå att iphone ägare är mer tekniskt intresserade.
har haft eriksson mobiler fulla med ny teknik bara att skiten funkar inte och det hänger sig hela tiden.
det som finns på iphone funkar klockrent sen är jag väl kanske inte helt nöjd med itunes men hade jag haft en mac så hade det funkat bättre.
men ....du får gärna tycka annorlunda:tummenupp

Last edited:

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Det otroliga är att det fortfarande finns folk som tror att man måste ha en IPhone för att kunna surfa med mobilen.

Det är bara att gratulera Apple för en fantastisk marknadsföringsinsats.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Jag var själv en belackare av rang tidigare.

Fick jobbmobil, en värdelös som knappt går att prata i (eko för den jag pratar med, trots att jag är inne på tredje av samma modell nu...Nokia E52 har jag inte så många goda ord till övers för alltså).

Mitt privata abb hade bindningstiden nästan gått ut på. Hade en HTC Hero innan och saknade att kunna ligga i sängen och ta den där sista surfen och det direkt i mobilen.
Hade pillat lite på en kompis ifån och gillade känslan, smidigheten och designen (ja, jag står för att jag tycker den är läcker).

Flyttade numret till Halebop och tog en svart 3gs 16gb till det. Ångrar mig inte en sekund faktiskt :)

Visst har den brister och är inte revolutionerande på något vis teknikmässigt. Allt lirar dock felfritt HELA tiden, vilket är trevligt.

Nu använder ju jag min enbart till sms, surf, facebook och lite småroliga appar, så jag kanske inte är representativ på den fronten. Ringa gör jag från jobbluren.

Att man ger fan i att pilla på telefonen hela tiden när det inte passar sig tillhör ju vanligt folkvett. Är nog inte strikt ifånrelaterat den problematiken. Det beror endast på det mentala förfallet i samhället.

Helt okej att inte alla gillar den heller, för mig räcker det med att jag själv är nöjd :)

Edit: Kör ej JB.

Last edited:

Wibäck

Lagligt är fränt!
Gick med
17 Jun 2004
Hoj
Yamaha YZF1000R Thunderace
Alla iPhoneanvändare tycks drabbas av Stockholmssyndromet och börar älska sin kidnappare. Otäckt!

:3freak

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Det otroliga är att det fortfarande finns folk som tror att man måste ha en IPhone för att kunna surfa med mobilen.

Det är bara att gratulera Apple för en fantastisk marknadsföringsinsats.

Precis som Ipod. De lyckades riktigt bra med det.
Min gamla morsa tänkte köpa en Ipod för 1500kr för hon ville lyssna på mp3.

Sen att hon redan kunde lyssna på mp3 i sin 5år gamla Nokia det visste hon inte om :D

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC