- Jerker -
Gudomlig sporthojare
iPhone? Är det den där blaffiga luren alla jagar runt med numer?
iPhone? Är det den där blaffiga luren alla jagar runt med numer?
Tycker hata är ett så starkt ord...
Dock kan jag hänga med i kören här och påstå att jag starkt ogillar ifånen då den är klumpig, inte speciellt vacker, opraktisk och har en skärm som spricker bara man tänker på den...
Plus att det är en äppelprodukt. Har avskytt deras datorer sedan dag 1 av mitt datoranvändande.
Att skärmen spricker lätt är ju skitsnack... Jag har tappat min flera gånger å det har inte hänt nåt. Å om den nu spricker så kostar en ny typ 300 spänn...
Tappade min senast igår i stengolvet, höll fint
Läskigt hur de snackar om facetime i reklamfilmen som om det vore något nytt och revolusionerande. Det har ju funnits videosamtal i Sverige i ganska många år över 3G- nätet. Så snackar jag med min brorsa som är döv. Att detta facetime kan användas överallt där det finns WiFi är ju helt kass eftersom det betyder att det alltså inte funkar att använda överallt annars! Hur revolutionerande är det!?
För ett par år sen satt jag och fascinerades av tonårsbrudarna som, trots att de var omgivna av vänner live, inte kunde släppa fokus från sina rosa nallar. De höll krampaktigt i dom, kollade dem om och om igen i förhoppningen att nån kontaktat dom. Ett desperat behov av att bekräftas och få kvitto på att man existerar. De pyntade sina heliga objekt med krimskrams och trudelutter och visade stolt upp symbolerna för alla som var intresserade (samt alla andra). Nu sprider sig beteendet upp i åldrarna.Igår var jag på lagom töntig showrestaurang med jobbet,
4 av 8 pers vid bordet hade iPhone, vad gör dom?
Sitter och PILLLAR På sina jävla klitoristelefoner heeela tiden!?
För ett par år sen satt jag och fascinerades av tonårsbrudarna som, trots att de var omgivna av vänner live, inte kunde släppa fokus från sina rosa nallar. De höll krampaktigt i dom, kollade dem om och om igen i förhoppningen att nån kontaktat dom. Ett desperat behov av att bekräftas och få kvitto på att man existerar. De pyntade sina heliga objekt med krimskrams och trudelutter och visade stolt upp symbolerna för alla som var intresserade (samt alla andra). Nu sprider sig beteendet upp i åldrarna.
När jag är på middag eller umgås med folk brukar jag stänga av telefonen, sitter jag på möten eller är på konferens skulle jag inte drömma om att ha den igång. iPhone-ägare däremot verkar inte ha någon sådan hämning. Har egentligen ingenting emot iPhone som sådant, det är brukarna som jag retar mig på.
Jag har en HTC Legend och den är inte i närheten så bra som Iphone 3GS'en jag hade innan!
:kommerköpaajfåne4såfortdetgår
HTC Legend säljes!
Kom o köp!
Tycker hata är ett så starkt ord...
Dock kan jag hänga med i kören här och påstå att jag starkt ogillar ifånen då den är klumpig, inte speciellt vacker, opraktisk och har en skärm som spricker bara man tänker på den...
Plus att det är en äppelprodukt. Har avskytt deras datorer sedan dag 1 av mitt datoranvändande.
odugliga på teknik? de som jag känner samt mig själv jailbreakar o trixar med sina telefoner för att kunna ladda ner program gratis tex så har jag fartkameravarnare i den full gps precis som gps till bilen skulle snarare påstå att iphone ägare är mer tekniskt intresserade.Jag tycker det är fantastiskt hur fanatiska Iphån ägarna är. Det lyser sekt i ögonen på de. De bubblar om medlemskap och fasta avgifter som går till någon högre upp. Men de får ju så mycket för dessa pengar! Man kan installera program, det är ju knappast nytt men vi kallar de app så tror de som sovit under en sten senaste 10år att det är flång nytt.
Samma när de går sönder. Oj oj detta måste vara den första som råkat ut för detta bla bla bla. De hörs att de pratar så mycket goja att de tror sig själva.
Men det är positivt att det kommit en telefon för de som är odugliga på teknik.
Har du en Ipån ska den vara framme!
Slå av vad är det?
Nämen wow. Så fantastiskt. Det måste ju vara den första mobiltelefonen i världshistorien som det är möjligt på.full gps precis som gps till bilen
Det otroliga är att det fortfarande finns folk som tror att man måste ha en IPhone för att kunna surfa med mobilen.
Det är bara att gratulera Apple för en fantastisk marknadsföringsinsats.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|