Hur är det med tempot, kommer ni ta några gubbturer i lagligt tempo* någon gång? I så fall hänger jag gärna med!
*Min 'hoj' går i 120-130 som max, lagom marschfart är 70. Lite skillnad mot er antar jag
Kan inte svara för alingsås men dom stora körningarna som utgår från götaplatsen GBG där går det alldeles utmärkt med en hoj som gör 120-130. lite tråkigt på vissa sträckor då du hamnar längst bak men de e nästan alltid någon som inte känner sig bekväm över 120-130 knyck eller kör stuntdrevat..
så välkommen ner till götet
förresten de gäller er alla.. samla alla från alingsås här å kom ner när de vankas större körningar... the more the merrier
Alternativt ta tag i körledaren å be dom lägga rutt via alingsås, de skall nog inte vara några problem.. inte helt ovanligt att vi hamnar upp e i uddevalla trakten så avståndet till alingsås gör ju inget
EDIT:
Såg att era körtider inte bestäms av småbarnsföräldrar (mao alldeles för tidigt på morgonen)
Ingen som blir arg om man väljer å haka på alingsåsarna även om man e göteborgare nån gång då kanske
Drömmen vore väll att få hänga med på en långsam tur, alltså en kurvig 70-väg eller susa runt på stan, men det finns ju ingen stad här att köra runt i en längre stund Visst skulle jag vilja åka med till gp nångång, får se när. Annars kan ni alltid åka förbi här, men ni får förbereda er på ett dussin moppar och volvoraggare bakom er
Jaha, finns det några intresserade ellerrrr?
regnar det inte lär jag åka imorgon lördag, gissningsvis runt 14:00. Jag kollar in tråden imorgon och ser om det finns intresse.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|