Wagge
Kiruna?
Äh, bara en vanesak! Känns naket utan jumen de är så ivägen! å sen känner man sig som en alien om man har på sigde om man kör t stan tex eller varsomhelst(har ej bil)
Äh, bara en vanesak! Känns naket utan jumen de är så ivägen! å sen känner man sig som en alien om man har på sigde om man kör t stan tex eller varsomhelst(har ej bil)
Äh, bara en vanesak! Känns naket utan ju
Ja, bara o vänja sig sen känns det helt "fel" o köra utan Svart är alltid innehmmm. jag får lära mig. tror jag ska köpa ett nytt nästa år, mitt e från hösten 2006. men vill nog ha ett svart. inte rödsvart
Ja, bara o vänja sig sen känns det helt "fel" o köra utan Svart är alltid inne
Jag skulle nog inte snåla in och köpa nått billigt nytt ställ utan då hellre satsa på ett beggat ställ, insvettat och klartvar på lelles förut å kolla på utförsäljning. men vet du om de finns nå ställen där dom säljer lite billigare skinnställ, helst nya. eller vänta till våren?
Jag skulle nog inte snåla in och köpa nått billigt nytt ställ utan då hellre satsa på ett beggat ställ, insvettat och klart
För att inte vara alltför OT:
Tjööööp! Grymt snyggt ställdom där handskarna har jag. de där skinnställe provade jag. skulle få de för 7000. men sket i de. vill ha billigare. men då måste de va beg. men ett sånt snyggt ställ e svårt å hitta beg. den satt bra oxå!
Tjööööp! Grymt snyggt ställ
Man ångrar aldrig såna köp, däremot om man INTE gör dom.jag vet. men de känns tungt att lägga ut 7 tusen nu=/. men de e grymt. dom kanske fått de sålt nu åxå. får se. de va snyggt faktiskt
Man ångrar aldrig såna köp, däremot om man INTE gör dom.
Är det samma ställ som du har på bilden i ditt garage? Matchar bra med din hojde är nog sant. ooooh nu blev jag sugen. ringer lelles imorgn. men jag ringde senast för 1 mån sen. är nog sålt=( mitt ställ e ju rätt nytt men känner mig så utstickande me knall rött. köpte de för 9000. hoppas någon vill köpa mitt för någon tusenlapp. pengarna bara ryker ju=/
Är det samma ställ som du har på bilden i ditt garage? Matchar bra med din hoj
Helt klart! Det är vikigt att ett skinnställ sitter bra över stjärtenbäst att ringa lelles å kolla imorgon va?
Helt klart! Det är vikigt att ett skinnställ sitter bra över stjärten
Är ju det som är hela meningen med ett skinnställ. Duh!hahahaaha jaaaa
Är ju det som är hela meningen med ett skinnställ. Duh!
Bully: Du är nominerad till årets trådskapare
men FFS!!!! har ni hört talas om MSN???
Får jag en likadan på dig?
Hon den feta på ninjan
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |