Alla rumpgalna killar!

Status
Ej öppen för fler svar.

Johanna

Guest
Ja, bara o vänja sig sen känns det helt "fel" o köra utan :) Svart är alltid inne :nicka

var på lelles förut å kolla på utförsäljning. men vet du om de finns nå ställen där dom säljer lite billigare skinnställ, helst nya. eller vänta till våren?

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
var på lelles förut å kolla på utförsäljning. men vet du om de finns nå ställen där dom säljer lite billigare skinnställ, helst nya. eller vänta till våren?
Jag skulle nog inte snåla in och köpa nått billigt nytt ställ utan då hellre satsa på ett beggat ställ, insvettat och klart :tummenupp

För att inte vara alltför OT:
DaineseYUblackB.jpg

Johanna

Guest
Jag skulle nog inte snåla in och köpa nått billigt nytt ställ utan då hellre satsa på ett beggat ställ, insvettat och klart :tummenupp

För att inte vara alltför OT:
DaineseYUblackB.jpg

dom där handskarna har jag. de där skinnställe provade jag. skulle få de för 7000. men sket i de. vill ha billigare. men då måste de va beg. men ett sånt snyggt ställ e svårt å hitta beg. den satt bra oxå!

Johanna

Guest
Man ångrar aldrig såna köp, däremot om man INTE gör dom. :)

de är nog sant. ooooh nu blev jag sugen. ringer lelles imorgn. men jag ringde senast för 1 mån sen. är nog sålt=( mitt ställ e ju rätt nytt men känner mig så utstickande me knall rött. köpte de för 9000. hoppas någon vill köpa mitt för någon tusenlapp. pengarna bara ryker ju=/

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Hoj
CBR1000 -08
de är nog sant. ooooh nu blev jag sugen. ringer lelles imorgn. men jag ringde senast för 1 mån sen. är nog sålt=( mitt ställ e ju rätt nytt men känner mig så utstickande me knall rött. köpte de för 9000. hoppas någon vill köpa mitt för någon tusenlapp. pengarna bara ryker ju=/
Är det samma ställ som du har på bilden i ditt garage? Matchar bra med din hoj :tummenupp

Johanna

Guest
Är det samma ställ som du har på bilden i ditt garage? Matchar bra med din hoj :tummenupp

ja det är de stället jag har nu,men de är så knall rött. gillar de inte, sen sitter den inte bra över rumpan, vi tjejer e hårda me sånt. de svarta här satt bättre. ska sova snart. gonatt=) bäst att ringa lelles å kolla imorgon va?

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Last edited:

tc82

hmmm...
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2000, Yamaha Dragstar 1100
Hon den feta på ninjan, FY FAN VA HON VA ÄCKLIG! Hon är ju större än motorcykeln!
Tänk på killar att om din tjej är lika stor som hon och hon tänker sätta sig på din motorcykel, se till att ha vagnskade försäkring på den det kommer behövas, sätter hon sig på en människa kommer personen behöva en livsförsäkring! :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S