jag vet. men de känns tungt att lägga ut 7 tusen nu=/. men de e grymt. dom kanske fått de sålt nu åxå. får se. de va snyggt faktiskt
7lök e billigt för att behålla skinnet... Tro mig
jag vet. men de känns tungt att lägga ut 7 tusen nu=/. men de e grymt. dom kanske fått de sålt nu åxå. får se. de va snyggt faktiskt
Är ju det som är hela meningen med ett skinnställ. Duh!
Men nu vill vi se rumpor Utan skinnställ & gärna på nån snygg sporthoj!
Eftersom det var det tråden handlade om.
äsch. beror från tjej t tjej, jag skulle aldrig bli fet, ligger inte i generna. sen skulle jag inte låta mig bli de. jag ligger på 54, 55 nu har jag visserligen gått upp t 57 å de gillar jag inte. ska träna igen
/QUOTE]
Jojo, Ett nyårslöfte hör jag ... På långväg!
Mja .Jag tror du vet vad jag menar iaf ,,
Hadde en Chey vars SkinkSTÄLL var Verkligen tajt ,, Och även tajtare på våren .. Trots det stuvade hon in ett "fiberpäls underställ" ,F-n vet hur ,,Fick hjälpa till med dragkedjor överallt , hon måste ha imploderat lite.
Men jag håller med en av de föregående talarna Ett Skinkställ på en chey ,SKA Sitta Tajt ,Speciellt över röven...
Inte för att det är något fel på , Men en schysst slår allt.
Speciellt på en Sporthoj med låga clipon och man själv ligger straxt bakom, på en kurvig väg ,med varma sommarvindar i... (Drömmer vidare)
Får väl bidra med några snälla bilder så att tråden återgår till det den var avsedd till ;=)
God Hjul
/R
jo samma här, helst ska de ha mörkbrunhår med blå/gröna ögon (Megan Fox) Style
dom där handskarna har jag. de där skinnställe provade jag. skulle få de för 7000. men sket i de. vill ha billigare. men då måste de va beg. men ett sånt snyggt ställ e svårt å hitta beg. den satt bra oxå!
jag blir galen av svanbergs bilder
lite för mycket kromgiraffer, men fina rumpor http://www.youtube.com/watch?v=xAKdVvIRUXU
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|