Dominator-Rocks
Guest
För alla med flyfäfobi köp ett sånthär http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=340627
Jag har ett själv, apkul uppfining !
Kan instämma om det, har en sådan i handen minst 10 gånger per dag nuDominator-Rocks skrev:2346161För alla med flyfäfobi köp ett sånthär http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=340627
Vågar man lägga ner mer i kurvorna efter man huggit in en sådan spruta i låret?Catman skrev:2344682
Jag har dock alltid med mig Betapred och en Epipen(en spruta som "huggs" in i låret och pumpar ut bla adrenalin.)
Sp3 skrev:2346849Jag kilade fast en geting i runt 100 km/h mellan kragen och sidan av halsen i förrgår, stack till direkt men det gick att pilla bort den i farten. Nu hoppas jag bara att Herr Sannolikhet ser till att det dröjer länge innan nåt liknande händer igen
Dominator-Rocks skrev:2346161För alla med flyfäfobi köp ett sånthär http://www.teknikmagasinet.se/nydb/...ink_product.html&link=Produktsok&artnr=340627
obruT skrev:2347025funkar INTE så bra på getingar.
noran67 skrev:2347055satt nu på semestern o drack öl ur burk så när sista klunken skulle ner så kände jag något på läppen o ställde ner burken, ut kom en stor geting ...inte roligt om jag svalt den..............
Dominator-Rocks skrev:2347071Nästa gång gör du såhär för att undvika missöden, Öppna pssccht klunka klunka klunka släng burken, å sen när du blir törstig igen så upprepar du bara samma procedur!
Sp3 skrev:2346849Jag kilade fast en geting i runt 100 km/h mellan kragen och sidan av halsen i förrgår, stack till direkt men det gick att pilla bort den i farten. Nu hoppas jag bara att Herr Sannolikhet ser till att det dröjer länge innan nåt liknande händer igen
noran67 skrev:2347055satt nu på semestern o drack öl ur burk så när sista klunken skulle ner så kände jag något på läppen o ställde ner burken, ut kom en stor geting ...inte roligt om jag svalt den..............
RRacer skrev:2347108Den rutinerade öldrickaren lägger alltid snusdosan ovanpå en obevakad burk.
Egentligen ska man väl inte klaga, det är ju oftast adrenalin kicken, och den får man ju i vilket fallDawg skrev:2347210Jag har setts toknita på huvudled i stad (minns fan inte vad hålan heter) i rusning och kasta av mig hjälmen följt av krigsdans... En geting fastnade mellan hjälmen och tinningen när jag öppnade visiret en stund, för jefla äckligt var det men jag blev tack vare min enormt manliga panik aldrig stungen!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|