Abloy skrev:Så var ännu en trevlig kväll på banan avklarad Blir bara roligare och roligare, förutom på kontot
Abloy skrev:Så var ännu en trevlig kväll på banan avklarad Blir bara roligare och roligare, förutom på kontot
Daniel-San skrev:Jeeeeee, skönt att glömma och bromsa inför chikanen... Det va ju en ny upplevelse.. Man kanske skulle haft med sej lite sättpärer och stampat ner i fårar..
Daniel-San skrev:Jeeeeee, skönt att glömma och bromsa inför chikanen... Det va ju en ny upplevelse.. Man kanske skulle haft med sej lite sättpärer och stampat ner i fårar..
Per skrev:Snygg hoj du har!
Härligt väder också. Är det ngn som på skoj kollat vad de åker runt på? Vore kul att höra, spelar ingen roll om det är klockat med laptimer eller gökur..
Abloy skrev:Blev själv också nyfiken efter att ha kuskat runt på banan ett par gånger så jag anlitade Peter med den röda Rettan som klockade mig med mobilen, men jag tror att han la på några sekunder
p.grip skrev:Jag blev gökursklockad, men jag avslöjar nog inte vad uret sa =)
Men kul som bara den var det, nu ska jag bara bunkra upp med bromsbelägg och däck, sen så ska jag flytta till ett tält på banan!
Daniel-San skrev:Men vafan, du kan ju inte säga A utan att säga B.
norrlansguld skrev:Om Per är blygsam och inte vill säga vad han körde på så får väl jag skvallra då, 1,01 är väl dessutom jättebra kört?
Daniel-San skrev:Låter grymt bra.
p.grip skrev:Om vädret är någorlunda så kan ni räkna med mig. Ska vi ta en samåkning upp?
Abloy skrev:Jag vet inte när jag kommer loss från alla förpliktelser så jag kommer direkt till banan.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|