Allmänt snack

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
haha, jag fick "stryk" av en jänta på krogen inatt, var påväg in till ett annat dansgolv och det var trångt som fan. Som vanligt får man ju knuffar i ryggen och jag råkade stöta till henne lite, med betoning på lite. Resultatet var att fanskapet (ja hon såg inge bra ut) vände sig om snabbare än lucky luke och drämde till mig med väskan rakt i ansiktet och började nypa()mig i kinderna.

Tog snabbt tag i hennes handleder och frågade vad fan hon höll på med, "du tar inte på min röv, fattar du!!!?" fick jag till svar, "i dina drömmar tjejen" fick hon tillbaka sen släppte jag handlederna och gick, efter att ha hunnit få ytterligare kanske 2-3nyp i kinderna

Jag tror någon hade "sylt i kanoten"

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
haha, jag fick "stryk" av en jänta på krogen inatt, var påväg in till ett annat dansgolv och det var trångt som fan. Som vanligt får man ju knuffar i ryggen och jag råkade stöta till henne lite, med betoning på lite. Resultatet var att fanskapet (ja hon såg inge bra ut) vände sig om snabbare än lucky luke och drämde till mig med väskan rakt i ansiktet och började nypa()mig i kinderna.

Tog snabbt tag i hennes handleder och frågade vad fan hon höll på med, "du tar inte på min röv, fattar du!!!?" fick jag till svar, "i dina drömmar tjejen" fick hon tillbaka sen släppte jag handlederna och gick, efter att ha hunnit få ytterligare kanske 2-3nyp i kinderna

Haha fy fan! :D

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03

Haha... ja smacka en brud på arslet för några helger sen ba för ja kände fört, hon vände sig fort som ba fan o börja skälla på närmaste person, o de va ju såklart jag som stod närmast..
Men ja satte in defensiven direkt o påpeka att de kunde vart vem fan som helst..:D
Hon va inte heller så fager... de e nåt me dedär ofagra flickorna, de måste va att de inte e lika vana som de fina flickorna att bli spankade på röven så de blir arga när nån väl gör de..

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Man ska inte vara full och försöka göra bakåtvolt :D

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    96.5 KB · Visningar: 52
  • 2.jpg
    2.jpg
    94.8 KB · Visningar: 49
  • bittebackflip.jpg
    bittebackflip.jpg
    95.2 KB · Visningar: 58
  • 4.jpg
    4.jpg
    95.6 KB · Visningar: 49

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
Now get outta here.
huuh, you fool get the fuck out!
mmhhhm
You ready?

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
Så vad har alla för vinternöjen, cross, isbil eller lägger sig alla i ide och tar en sup varje lördag?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati