Allmänt snack

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
FZR1000 anno 1989 och en Fzr1000 - 87 med motor från - 92
spela igenom alla xbox-spel man inte hunnit med under sommaren.. dock har ja läst så mkt om vinterkörning så det låter lite lockande faktiskt!! :D

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
stressa fiddyåkare på isen med crossen, supa, borra, träna

:yoparty
Åker jag fiddy och du kommer på crossen, så tar jag fram opeln och äger. Men det blir säkrt en skit vinter utan is. Eller så finns ju rettan att åka med på lången!

spela igenom alla xbox-spel man inte hunnit med under sommaren.. dock har ja läst så mkt om vinterkörning så det låter lite lockande faktiskt!! :D
X-box dator ps2 och sådant skit tröttnar man på, köp dig en ilsket motorfordon med dubb.

polisvändningar?
Ja du kommer på motorvägen i 110plus jag kommer bakifrån och petar dig i röven och du börjar snurra!

Last edited:

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
ja jag har lite funderingar på att köpa sig nån cross eller nåt att leka med i vinter... tips ?

m.eriksson

Redneck prostitute
Gick med
25 May 2006
Hoj
Ny 2009
Åker jag fiddy och du kommer på crossen, så tar jag fram opeln och äger. Men det blir säkrt en skit vinter utan is. Eller så finns ju rettan att åka med på lången!

tar du mig med opeln ska jag klippa mitt körkort...

rettan blir det nog en annan femma med är jag rädd... :D

får se hur det blir med isdäck på fzan.. det är sjukt tight mellan däck och sving, blir nog svårt att få plats med bulten längst ut, och då kan man ju inte lägga ner så mycket... :mad:

changco

Trasig posör.
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
jo
tar du mig med opeln ska jag klippa mitt körkort...

rettan blir det nog en annan femma med är jag rädd... :D

får se hur det blir med isdäck på fzan.. det är sjukt tight mellan däck och sving, blir nog svårt att få plats med bulten längst ut, och då kan man ju inte lägga ner så mycket... :mad:
Nån gång måste du svänga och det är där jag har min chans efter det kan jag glida runt banan!

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
opel pwns!! röd ful opelkombi... vromvrom... 1.4 liter som bara längtar efter att släppa loss!!

Pjotor

t.d TT-600
Gick med
15 Mar 2007
Hoj
ja.. och om det inte räcker så sitter ju en hingst av rang i passagerarsätet... =)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Konstigaste drömmen inatt :D

Jag hade tydligen STOR fest här hemma och det var säkert 100 pers här, hur fan det nu ska få plats.. Nåväl, efter ett tag hamnade vi på mitt rum ett gäng för att kolla film på min dator, då skulle jag öppna en öl men då sprack den hela vägen uppifrån och ner så jag spilde över hela mig och sprang till toan och spydde i handfatet:va

När jag kommer ut från toan har mitt hus plötsligt ett till rum som jag ej känner till eller kan hitta nu idag :D Där sitter bla. två otroligt snygga brudar och den ena säger "kommer du inte ihåg mig?", jag svarar "näe". Då blir hon lite sur först men poff så har hon bytt frilla:)D)och är glad igen för jag börjar minnas henne. Vi går mot min altan och jag tänker "Wuhuu chackabunga jag ska få ligga" men när jag kommer till altanen är jag ensam, förutom allt annat folk som är där, konstigt nog tyckte jag det var normalt så jag väntade bara på henne och drog...trot eller ej, men jag drog en runk:3freak...VARFÖR!?!?!?

Nu kommer hon ut och jag är klar med mitt, och tjoff, min altan ligger ute i vattnet. Vi hoppar ner i vattnet och skum musik börjar spela, typ nått romantiskt shit, och vi klättrar upp på altanen igen för att börja göra backflips ner i vattnet och cork 720 o massa synkroniserade hopp:3freak Fortfarande till romantisk musik och folk tittar på och jublar.

Sen plötsligt är vi ensamma på altanen utan att det kändes så ensamt, hon och jag låg i trappen påväg upp från vattnet till altanen och jag skulle äntligen få till det:yoparty

DÅ börjar cheyhelvet o storböla för att hon har kille!! Sen börja en annan dröm som jag inte orkar förklara, den var också skum.

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Konstigaste drömmen inatt :D

Jag hade tydligen STOR fest här hemma och det var säkert 100 pers här, hur fan det nu ska få plats.. Nåväl, efter ett tag hamnade vi på mitt rum ett gäng för att kolla film på min dator, då skulle jag öppna en öl men då sprack den hela vägen uppifrån och ner så jag spilde över hela mig och sprang till toan och spydde i handfatet:va

När jag kommer ut från toan har mitt hus plötsligt ett till rum som jag ej känner till eller kan hitta nu idag :D Där sitter bla. två otroligt snygga brudar och den ena säger "kommer du inte ihåg mig?", jag svarar "näe". Då blir hon lite sur först men poff så har hon bytt frilla:)D)och är glad igen för jag börjar minnas henne. Vi går mot min altan och jag tänker "Wuhuu chackabunga jag ska få ligga" men när jag kommer till altanen är jag ensam, förutom allt annat folk som är där, konstigt nog tyckte jag det var normalt så jag väntade bara på henne och drog...trot eller ej, men jag drog en runk:3freak...VARFÖR!?!?!?

Nu kommer hon ut och jag är klar med mitt, och tjoff, min altan ligger ute i vattnet. Vi hoppar ner i vattnet och skum musik börjar spela, typ nått romantiskt shit, och vi klättrar upp på altanen igen för att börja göra backflips ner i vattnet och cork 720 o massa synkroniserade hopp:3freak Fortfarande till romantisk musik och folk tittar på och jublar.

Sen plötsligt är vi ensamma på altanen utan att det kändes så ensamt, hon och jag låg i trappen påväg upp från vattnet till altanen och jag skulle äntligen få till det:yoparty

DÅ börjar cheyhelvet o storböla för att hon har kille!! Sen börja en annan dröm som jag inte orkar förklara, den var också skum.

Haha, det vore lite roligt om du vakna upp i spyor och sperma. :D

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Jag DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR av tristess!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati