Allsvenska hockeytråden

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Dom hade ju iom biljetterna på hemmasektionen tillträde till den puben och ingen möjlighet att ta sig till den abbonerade puben i anslutning till bortaklacken.

Måste även säga att det var rätt dåligt arrangerat på bortaklackens läktare hade man plats som vi längst bort så var man tvungen att tränga sig förbi hela klacken för att komma till toaletterna det fanns inga gångar att gå i och utgången närmast oss var :död

Edit: Trumma i klacken... hahaha

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Dom hade ju iom biljetterna på hemmasektionen tillträde till den puben och ingen möjlighet att ta sig till den abbonerade puben i anslutning till bortaklacken.

Måste även säga att det var rätt dåligt arrangerat på bortaklackens läktare hade man plats som vi längst bort så var man tvungen att tränga sig förbi hela klacken för att komma till toaletterna det fanns inga gångar att gå i och utgången närmast oss var :död

Edit: Trumma i klacken... hahaha

Är det anledningen till att börja kasta öl på motståndarsupportrarna och misshandla ordningsvakterna menar du? Riktiga pajasar!

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Är det anledningen till att börja kasta öl på motståndarsupportrarna och misshandla ordningsvakterna menar du? Riktiga pajasar!

Om det är ok att utföra dom handlingarna pga att Vik-klacken använder trumma? Nej.

Om det är ok att utföra dom handlingarna pga att det var svårt för oss att ta oss ut från läktaren? Nej.

Om det är ok att utföra dom handlingarna pga att dom inte fick komma till "Dif-puben"? Nej.

Jag förstår inte hur du kan få det till att jag på något sätt motiverar deras handling. Jag gav ju bara ett svar på ett tidigare inlägg samt ett eget intryck av det jag upplevde på plats.

Last edited:

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Om det är ok att utföra dom handlingarna pga att Vik-klacken använder trumma? Nej.

Om det är ok att utföra dom handlingarna pga att det var svårt för oss att ta oss ut från läktaren? Nej.

Om det är ok att utföra dom handlingarna pga att dom inte fick komma till "Dif-puben"? Nej.

Jag förstår inte hur du kan få det till att jag på något sätt motiverar deras handling. Jag gav ju bara ett svar på ett tidigare inlägg samt ett eget intryck av det jag upplevde på plats.

"Dom hade ju iom biljetterna på hemmasektionen tillträde till den puben och ingen möjlighet att ta sig till den abbonerade puben i anslutning till bortaklacken. " Där hittade jag din anledning. Tur var det att inga småbarn kom till skada vid dörren till baren.

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
"Dom hade ju iom biljetterna på hemmasektionen tillträde till den puben och ingen möjlighet att ta sig till den abbonerade puben i anslutning till bortaklacken. " Där hittade jag din anledning. Tur var det att inga småbarn kom till skada vid dörren till baren.

Jag gav svar på Pluggens fråga i inlägg #721 Om varför dom uppehöll sig i den puben och inte i Difs pub.

Du måste ju ha feltolkat o det grövsta eller va på lyset om du lyckas få det till att jag genom det svaret med den formuleringen stödjer att dom började bråka där.

:krama

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Hoj
Yamaha MT09 2021
Jag gav svar på Pluggens fråga i inlägg #721 Om varför dom uppehöll sig i den puben och inte i Difs pub.

Du måste ju ha feltolkat o det grövsta eller va på lyset om du lyckas få det till att jag genom det svaret med den formuleringen stödjer att dom började bråka där.

:krama

Detta förklarades redan i inlägg #713 :arsele

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Nåja, 2 pinnar borta mot Oskarshamn får duga.
Sen Mora och DIF.
Tuff start på 2013. :)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
....någon som törs sätta mot att krigarna får darriga nerver mot lort-moringarna i globen imorgon? :sämstnärdetgäller

Meercy

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2009
Hoj
Letar
Det var sjukt.. det värsta av allt... jag tackade nej till att åka upp till Hovet :/

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Det var sjukt.. det värsta av allt... jag tackade nej till att åka upp till Hovet :/

Titta till på TV'n nån minut in i tredje, 0-1.
Trodde f-n inte mina ögon när jag kolla TextTV: 6-1! :3freak
Måste varit en grymm urladdning...
...som jag hoppas är urladdat även på måndag. :hihi

Last edited:

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Imorgon smäller det!
Daladerby med 14,000 sålda biljetter på ett fullsatt globen.
Måtte vi bara spela lika bra som vi gjorde i senaste mötet

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Imorgon smäller det!
Daladerby med 14,000 sålda biljetter på ett fullsatt globen.
Måtte vi bara spela lika bra som vi gjorde i senaste mötet

Då är det jävligt fullsatt med tanke på att globen bara rymmer 13850 officiellt.:hihi

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år