Blir de nå gnäbb här ikväll grabbar? Fredagkväll o stormatch, ska vi få se massa hårda fylleinlägg?
Stormatch?! Var då?!
Blir de nå gnäbb här ikväll grabbar? Fredagkväll o stormatch, ska vi få se massa hårda fylleinlägg?
Stormatch?! Var då?!
Iof, det är ju bara djurgården Leksand möter, sant.
Men hur som, mest djurgårdare o leksingar här så ni får bråka lite.
Känns onödigt när DIF spelar så jävla illa, när det här skrivs så har det gått 23 sekunder och LIF har precis gjort mål. Om DIF fortsätter att spela så jävla dåligt så kan man lika gärna skit i att ha ett hockeylag och nöja sig med att dela ut utrustning till dom första som dyker up på matchen...
Nu börjar det bli det spel jag gillar frå Leksand i år... Krigar vid sargerna och biter sig fast i offensiv zon.
Kul!
Första minuten såg de verkligen ut som juniorer... dock har inte Leksand spelat så bra idag. Hungriga och fyller på bra men inte särskilt organiserat eller strukturerat...
Nä, men så spelar DIF hela tiden!.fakta Man börjar bli lite less nu...
Ganska symptomatiskt att LIF tappar poäng trots övertag men å andra sidan kan ju DIF behöva en tröstpoäng för att de inte skall tappa lusten helt.
Vill inte vrida om kniven, pluggen..men vad gjorde alla nhlboysen? Muhaha
Aja.. ni reder nog ut det till sist.
Vrid på du! Det visar bara vad jag har sagt tidigare; det finns inte en spelare i universum som kan lyfta det här gänget, det sitter i skallen! Så även om Douglas Murray är en bra back så kan han inte göra allt själv, och det kommer inte Landeskog heller när han kommer, vilket jag tycker är riktigt synd!
Det kallas även Malmösyndromet.
Challes sätt att agera är verkligen uppåt väggarna, hur i h-vete tror han att han skall få folket att dra åt samma håll?
Hänga ut namngivna spelare i tid och otid, sicket ålbete...
Är det därför som Malmö har lyckats göra av med så mycket pengar? Jag tror att problemet för DIF's del är att det dels behövs en mental coach, och sen tror jag att Challe är vad som utan vidare skulle betraktas som en dålig chef på vilket normalt företag som helst...
Malmö har spenderat astronomiska summor på spelare som inte har producerat ett skit..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|