Allsvenska hockeytråden

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Iof, det är ju bara djurgården Leksand möter, sant.
Men hur som, mest djurgårdare o leksingar här så ni får bråka lite.

Känns onödigt när DIF spelar så jävla illa, när det här skrivs så har det gått 23 sekunder och LIF har precis gjort mål. Om DIF fortsätter att spela så jävla dåligt så kan man lika gärna skit i att ha ett hockeylag och nöja sig med att dela ut utrustning till dom första som dyker up på matchen...:(

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Känns onödigt när DIF spelar så jävla illa, när det här skrivs så har det gått 23 sekunder och LIF har precis gjort mål. Om DIF fortsätter att spela så jävla dåligt så kan man lika gärna skit i att ha ett hockeylag och nöja sig med att dela ut utrustning till dom första som dyker up på matchen...:(

Första minuten såg de verkligen ut som juniorer... dock har inte Leksand spelat så bra idag. Hungriga och fyller på bra men inte särskilt organiserat eller strukturerat...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Nu börjar det bli det spel jag gillar frå Leksand i år... Krigar vid sargerna och biter sig fast i offensiv zon.
Kul!

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Första minuten såg de verkligen ut som juniorer... dock har inte Leksand spelat så bra idag. Hungriga och fyller på bra men inte särskilt organiserat eller strukturerat...

Nä, men så spelar DIF hela tiden!.fakta Man börjar bli lite less nu...:huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kung Jensa som sagt - DIF-dödare av rang. Gjut upp en bronsstaty av mannen och ställ på torget utanför Tegera.

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Vill inte vrida om kniven, pluggen..men vad gjorde alla nhlboysen? Muhaha

Aja.. ni reder nog ut det till sist.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Vill inte vrida om kniven, pluggen..men vad gjorde alla nhlboysen? Muhaha

Aja.. ni reder nog ut det till sist.

Vrid på du! Det visar bara vad jag har sagt tidigare; det finns inte en spelare i universum som kan lyfta det här gänget, det sitter i skallen! Så även om Douglas Murray är en bra back så kan han inte göra allt själv, och det kommer inte Landeskog heller när han kommer, vilket jag tycker är riktigt synd!

Pedro

Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Vrid på du! Det visar bara vad jag har sagt tidigare; det finns inte en spelare i universum som kan lyfta det här gänget, det sitter i skallen! Så även om Douglas Murray är en bra back så kan han inte göra allt själv, och det kommer inte Landeskog heller när han kommer, vilket jag tycker är riktigt synd!

Det kallas även Malmösyndromet. :)

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det kallas även Malmösyndromet. :)

Är det därför som Malmö har lyckats göra av med så mycket pengar? Jag tror att problemet för DIF's del är att det dels behövs en mental coach, och sen tror jag att Challe är vad som utan vidare skulle betraktas som en dålig chef på vilket normalt företag som helst...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Challes sätt att agera är verkligen uppåt väggarna, hur i h-vete tror han att han skall få folket att dra åt samma håll?

Hänga ut namngivna spelare i tid och otid, sicket ålbete...

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Challes sätt att agera är verkligen uppåt väggarna, hur i h-vete tror han att han skall få folket att dra åt samma håll?

Hänga ut namngivna spelare i tid och otid, sicket ålbete...

Jag håller med dig, och det är många på DIF's forum som tycker att han beter sig som ett jefla stolpskott! Jag hoppas verkligen att han kliver av som tränare och sätter in Säcken istället, det är en tränare som har lyckats bra i DIF tidigare med ett sämre (imho) lag än det vi har idag! Ayatholla Berglund lämnar en del i övrigt att önska!

Pedro

Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Är det därför som Malmö har lyckats göra av med så mycket pengar? Jag tror att problemet för DIF's del är att det dels behövs en mental coach, och sen tror jag att Challe är vad som utan vidare skulle betraktas som en dålig chef på vilket normalt företag som helst...

Malmö har spenderat astronomiska summor på spelare som inte har producerat ett skit..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år