Allsvenskantråden 2010!

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Hoj
Nein
Målvakt bortskänkes mot avhämtning. Eller förresten, bortskänkes och jag kan skjutsa honom vart som helst i världen.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
2torsk10

Hej Pelle. Hej Stuff.

:hihi

Och på måndag måste GAIS krossas. De ska fan inte tro att de är något. Förutom äckliga.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Dags att ge sig an packet på "Levande Hållplats"! :rofl

s46fjk.jpg

Last edited:

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Som Aik:are måste man vara extra stolt idag när Dulee har gjort bort sig igen. Våldtäkt denna gång. Dags att sparka hem den f*ttan till Afrika snart, Stuff?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Som Aik:are måste man vara extra stolt idag när Dulee har gjort bort sig igen. Våldtäkt denna gång. Dags att sparka hem den f*ttan till Afrika snart, Stuff?

Man börjar ju undra vad det är för typer av folk som spelar i allsvenskan efter alla uppmärksammade fall på senare år. Dulee borde ha försatt sina chanser vid det här laget då det inte är första gången han sitter i samma sits. En gång kan man kanske komma undan med att det var ett någon som "utnyttjat" honom och felaktigt anmält honom. Men knappast andra, tredje, och fjärde gången eller hur många gånger han nu satt sig i trubbel. Vore jag i hans kläder skulle jag leva i celibat.

Även om Hedman blev frikänd för deras senaste tillbud men man börjar ju undra hur det egentligen är ställt med honom. Har varit lite för många skandaler runt honom. Doping, droger, drograttfylleri, sexköps anklagelser. Han borde nog också leva ett liv i celibat.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Man börjar ju undra vad det är för typer av folk som spelar i allsvenskan efter alla uppmärksammade fall på senare år. Dulee borde ha försatt sina chanser vid det här laget då det inte är första gången han sitter i samma sits. En gång kan man kanske komma undan med att det var ett någon som "utnyttjat" honom och felaktigt anmält honom. Men knappast andra, tredje, och fjärde gången eller hur många gånger han nu satt sig i trubbel. Vore jag i hans kläder skulle jag leva i celibat.

Även om Hedman blev frikänd för deras senaste tillbud men man börjar ju undra hur det egentligen är ställt med honom. Har varit lite för många skandaler runt honom. Doping, droger, drograttfylleri, sexköps anklagelser. Han borde nog också leva ett liv i celibat.

Exakt. Du glömde kvinnomisshandel förresten. Ett jävla svin är vad han är. :fakta

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin