Allsvenskantråden 2010!

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Herrejävlar. WT-traktorbönderna plagierar vår utskåpning av DIF förra året (fast mot Duni).

Vi klarar inte av att slå BK Röva. Ragge missar straff, vilket INTE är acceptabelt.

Åtvid planterar sig i botten och Gefle kommer att fortsätta att vara ett kamel-jontlag.

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1...lättare att köpa än sälja.
Bluuvitt fick på häcken...

//Heja Gnaget

Allstaar

Guest
Fullständigt lysande! 6-0 .. Forza IFE :)

Det går bra nu! Jag hejjar på Elfsborg pga polaren som spelar där. :p Annars är allsvenskt inte så mycket min grej, men elfsborg är helt klart bra. Jag tror på dom i år och inte pga att min polare spelar där utan generellt också.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det går bra nu! Jag hejjar på Elfsborg pga polaren som spelar där. :p Annars är allsvenskt inte så mycket min grej, men elfsborg är helt klart bra. Jag tror på dom i år och inte pga att min polare spelar där utan generellt också.
Vem är din polare?

Entrecovic?

Slakten.jpg

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Pest eller kolera?

Gais-Aik imorgon.

Äh det är väl ingen risk att det blir nåt annat än 0-0. Man borde sätta ett par tusen på resultat. :D

Tungt möte mot Helsingborg borta. Det är dags för Blåvitt att visa var skåpet ska stå nu.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Helsingborgs senaste seger säger väl inte mycket egentligen.
Så det borde inte vara några problem för en tippad guldkandidat ?

Torsk på Olympia senaste två åren om jag inte minns fel. Längre tillbaks minns jag inte. Känns alltid laddat mot dem.

codde

Eddie Riders MC Munkewalley
Gick med
3 Nov 2008
Hoj
2016 Harley-Davidson Breakout
en ny säsong har börjat och aik har redan börjat att sätta gränser för vilken målgest man får göra och inte göra:näsblod
att hyssja till publiken utgår nog i år.....
frågan är....vilken tränare kommer att få på käften först i så fall:D

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Dåligt Blåvitt. Helsingborg gör det dock bra.

Bra jobbat av göteborgarna på läktaren iaf.

BoSoZoKu

Gudomlig sporthojare
Gick med
30 Sep 2008
Hoj
S1000RR
Betalar folk för att se Allkorpen?

Jepp, tragiskt nog betalade jag igår 99 kr för att på laptopen se ett gäng suddiga röda aggressiva prickar jobba sig på ett gäng blå slöa, virriga prickar. :rolleyes:

Kunde lika gärna lyssnat på P4 istället eller gjort nåt givande.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Betalar folk för att se Allkorpen?

Var lite provokativ i mitt tidigare inlägg i tråden där jag skrev att allsvensk fotboll påminner om knattefotboll. Jag tog bort det inlägget, men tycker fortfarande att Allsvenskan håller för låg klass. Personligen betalar jag ogärna, men det har hänt. Intresset här i Helsingborg för fotboll är rätt stort och har varit så länge jag kan minnas. Oftast nöjer jag mig att läsa krönikörerna på sportsidorna och läsa om resultaten på text-tv.

Jag tror intresset för allsvenskan hade varit större om man visat det på kanaler som de flesta kan ta emot. Synd att allt mer sport hamnar på specialkanaler. Formel 1, Moto GP, Fotboll internationell som nationell...

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Var lite provokativ i mitt tidigare inlägg i tråden där jag skrev att allsvensk fotboll påminner om knattefotboll. Jag tog bort det inlägget, men tycker fortfarande att Allsvenskan håller för låg klass. Personligen betalar jag ogärna, men det har hänt. Intresset här i Helsingborg för fotboll är rätt stort och har varit så länge jag kan minnas. Oftast nöjer jag mig att läsa krönikörerna på sportsidorna och läsa om resultaten på text-tv.

Jag tror intresset för allsvenskan hade varit större om man visat det på kanaler som de flesta kan ta emot. Synd att allt mer sport hamnar på specialkanaler. Formel 1, Moto GP, Fotboll internationell som nationell...
Det är för mig obegripligt hur någon människa kan betala för att se fo-poll av så katastrofalt låg klass.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin