Det tyckte jag med vid första anblicken men jag tror det är en hoj man ser uppifrån =)
Win win för kunden oavsett, kan leva även med en stående-wheelie-indikator på min nästa hoj.
Det tyckte jag med vid första anblicken men jag tror det är en hoj man ser uppifrån =)
Den displayen är ju hur porrig som helst!
Jag gillar att de har ett A2-läge också för alla med 35 kW-begränsning.
Tillägg:
Stegen längst ut till höger ser ut som en accelerationsmätare. Den rör sig synkront med gaspådraget.
Ja grafiken med hojen sedd ovanifrån renderar också lite gissningar.
Goffe var inne på G-Mätare...jag tänkte fjädringsmätare först men ändrade mig då gaspådrag knappast renderar i ca 80% fjädringskompression bak och mätaren gav inget utslag framåt under växlingen.
Så jag håller med Goffe om att det nog är en G-Mätare.
Ett långskott skulle vara att det är en bromstrycksmätare och en trottelmätare.
Typ som läggs upp i MotoGP grafiken ibland.
Till vänster är de dessutom extra skalor...Spännande!
Oki, sorry my bad!Inte för att vara sån, men var det inte jag och inte Goffen som var inne på att stegen är en accelerationsmätare...?
Vem läser av instrumenteringen en underbar solskensdag?
Inte för att vara sån, men var det inte jag och inte Goffen som var inne på att stegen är en accelerationsmätare...?
Det va inte du och inte jag? Den typen av mätare satt på R1 09-11 med ! Nädå det va du PeterR1! =)
Jag hoppas att jag tycker att den är ful och/eller att den är svindyr. Jag behöver inte en till R1:a. Fast i ärlighetens namn så behöver jag inte de två jag har heller...
Jag tycker att det gör dig till en cool kille
2 R1r är ju bara fränt!
Verkligen spännande, och på tiden.En stor dag idag. Mycket talar för att vi kommer få se den mest nydanande uppdateringen av R1 någonsin; sannolikt en återgång till originalets råbarkade och oborstade framtoning.
Tycker det verkar som om det blir ytterligare ett par dagars väntan... http://www.yamaha-we-r1.com/
Men det kanske släpps någon annanstans först?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|