Japp.Pr0bz skrev:Jag kan fan aldrig sitta stilla, måste tugga på ngt eller typ röra lite på mig annars får ja som pirr i hela kroppen så de bara inte går att sitta stilla. Är det någon form av adhd?
hahaaGeneral E skrev:Fråga dessa gubbar, de borde veta. http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=44
Pr0bz skrev:hahaa
Nej men seriöstDet är småpirr hela tiden. Det är inte svårt att lägga sig ner och försöka sova då kan man ligga stilla. Men bara sitta stilla går ju knappt ;D Jag tuggar jämt sönder saker vid datorn osv, typ pennor o så
Men något är lite skumt
![]()
Pr0bz skrev:Jag tror inte att det är adhd, men jag är nog helt för stressad. Glömmer ju saker som fan med. Har för mkt spring i bena. Kanske ska börja träna igen?
Gottis skrev:När körde du hoj senast..jag trodde jag hade det med men kom på att det va abstinens![]()
![]()
Pr0bz skrev:Jag kan fan aldrig sitta stilla, måste tugga på ngt eller typ röra lite på mig annars får ja som pirr i hela kroppen så de bara inte går att sitta stilla. Är det någon form av adhd?
Assholes Drives Harley Davidsons eller ?ozeo skrev:har de med HD o göra..nej nej..detta är ett sporthojs forum![]()
![]()
Haha.. nu skulle det kunnat passa med en kommentar om stenar i glashusWar-psycho skrev:Assholes Drives Harley Davidsons eller ?
Aj fan, det var ju inte bra, kom jag på.
(...kastar en blick åt vänster under min profil)
Aleksander skrev:Vad är det med folk som har ADHD egentligen?![]()
Här finns mycket:Aleksander skrev:Vad är det med folk som har ADHD egentligen?![]()
Måste ju bjuda lite på sig själv ibland.newstead skrev:Haha.. nu skulle det kunnat passa med en kommentar om stenar i glashus![]()
Pr0bz skrev:hahaa
Nej men seriöstDet är småpirr hela tiden. Det är inte svårt att lägga sig ner och försöka sova då kan man ligga stilla. Men bara sitta stilla går ju knappt ;D Jag tuggar jämt sönder saker vid datorn osv, typ pennor o så
Men något är lite skumt
![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |