SilentPlanet
Hatar Gubbar Med Hatt
En sak jag inte förstår med Amerikanare är det där med solbrillor inomhus pratande med nån viktig person, jag skulle bli fullt galen av att stå prata med en nonchalant person som vägrar ta av sig solbrillorna inomhus, stå försöka se cool ut..
11 september stod folk och såg när tornen rasade, något helt över det vanliga men solbrillorna var fortfarande på..
jag hade tagit av mig brillorna för se vad fan det är som händer för med dom på ser man inte lika klart men Amerikanarna nej då där ska man se cool ut även om något extra händer framför dom
skor på sig inomhus?
gud hit & dit? ändå rasar världen och folk dör som flugor.
till tråden vill jag säga att choppers blev bättre sedan dom två separerade å nu ska dom lägga ner? God Bless America eller vad säger man?
11 september stod folk och såg när tornen rasade, något helt över det vanliga men solbrillorna var fortfarande på..
jag hade tagit av mig brillorna för se vad fan det är som händer för med dom på ser man inte lika klart men Amerikanarna nej då där ska man se cool ut även om något extra händer framför dom
skor på sig inomhus?
gud hit & dit? ändå rasar världen och folk dör som flugor.
till tråden vill jag säga att choppers blev bättre sedan dom två separerade å nu ska dom lägga ner? God Bless America eller vad säger man?
Last edited: