American Chopper på Discovery läggs ner

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
dom kan gärna lyfta fram dom som verkligen bygger hojar..för första rörbocken till lacken in house liksom..

jag gillade Jesse James och hans byggen även om inte riktigt allt gjordes in house så var det mer hantverk än vad OCC någonsin skulle lyckas med

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
dom kan gärna lyfta fram dom som verkligen bygger hojar..för första rörbocken till lacken in house liksom..

jag gillade Jesse James och hans byggen även om inte riktigt allt gjordes in house så var det mer hantverk än vad OCC någonsin skulle lyckas med

Russel gillar jag.
Inte så mycket skryt eller hokus-pokus.
Ett proffs.

Comeback

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jul 2010
Hoj
Suzuki SV650S -00 såld TriumphSprintRS-01 såld Suzuki GSX1300R -08
Läste nånstans om nån här i Sverige som köpt en chopper från Orange Countys Choppers. Han var inte glad. Den uppfyllde inte hans förväntningar. Inte utseendet Utan köregenskaperna. Drog åt vänster eller nått liknande hela tiden.
Men det är kanske som mycket på TV. Det är TV och inget annat.
American Top Model lär inte producerat en enda Top Model under alla dessa år.
Top Model stämpel i modellbranschen efter programmet alltså.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Inga hojar jag är intresserad av.Påminner mer om tjejens prydnadsföremål i bokhyllan.Fint att titta på men helt värdelöst i praktisk fuktion.Sedan gillar jag knappast den ylande Paul Teutul som ofta uppför sig som en rabiesmittad apa. :va

Last edited:

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Yes yes yes...äntligen..:))))
Slötittade på några avsnitt i början..Har ju en GW, också...
Men de gjorde ju nästan inget själva? Det mesta riktiga jobbet gjordes ju av andra..:va
Senare i serien blev det bara gap och skrik...:mad:
De flesta jobben hade passat bättre i skala 1:16 för uppställning i bokhyllan...:rolleyes:
.

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Nån som räknat hur många gånger Junior sagt "Nubbs hit it out of the park with the paintjob".... Så jävla kul, speciellt när grabbarna i OCC gör narr av Junior i avsnitt 9 haha

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
underhållande program må det ha varit. men jag skulle inte vilja kalla dem för hojyggare. då finns det bra många andra som klassas in i den kategorin....

tommi

Guest
Finns andra program som skulle läggas ner samtidigt som:ice road truckers,american loggers etc program med dramadrottningar utan verklighet med deras jävla attityd att bara dom kan jobba så här och dom är bäst inget annat land gör så bra saker som vi,det är så man vill spy på skiten :zpy

Äggtoddy

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2012
Hoj
Moped Hummel -58
Jag har en programide som skulle var mycket intressantare än nämnda programserie. Det är ju mer än såpa serie med massa larviga intriger. Och kvaliten på byggena är ju inte i relation till storlek på program. Kan bara älskas i Usa?

Nä. Följ någon förare inför uppladdningen och tävlingen av Isle of man under ett år. Fick jag välja så blir det Guy martin.Eller fler förare samtidigt. Det vore kvalite!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag har en programide som skulle var mycket intressantare än nämnda programserie. Det är ju mer än såpa serie med massa larviga intriger. Och kvaliten på byggena är ju inte i relation till storlek på program. Kan bara älskas i Usa?

Nä. Följ någon förare inför uppladdningen och tävlingen av Isle of man under ett år. Fick jag välja så blir det Guy martin.Eller fler förare samtidigt. Det vore kvalite!

Motorcykelvariant av "Engineering the world rally"?

Pledians

Älgklyvaren!
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
YBR125
håller så med denna kommentarer...

People here in Orange County have been waiting for this day to come.
Cant think of anyone more disrespectful or crude than Paul Sr.
If the Discovery Channel only documented how they’ve screwed
people around here.

jag var där för 3 år sen och mer arroganta människor fick man leta efter..
Det är väl så amerikansk företagskultur är generellt, dvs sparka på de som är under och smöra för de som är över en?

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Finns inte någon svensk avdelning av Discovery?
Kul om de gjorde en Svenska huggare-variant. Inte lika rasande fjanterier men väl ett vackert väsande från gasmunstycken. Jag röstar för!

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO