Anaboldoping av Da Killed Suka #83

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Dagens träning på Knudan blev ett antiklimax, hojen ville inte gå över 9 K igen, men trots detta gick den björnstarkt upp till 9 K, det visade sig att kontakten till likriktarbryggan hade lossnat, vi fixade felet men det hjälpte inte mycket, hojen gick fortfarande som skit.

Jag rev ner bensinpumpen nu på kvällen och hittade massor av tankfoam i filtret, detta är till 99% anledningen till att hojen gått så dåligt.

Nu ska det bänkas och mappas :banana
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Dagens träning på Knudan blev ett antiklimax, hojen ville inte gå över 9 K igen, men trots detta gick den björnstarkt upp till 9 K, det visade sig att kontakten till likriktarbryggan hade lossnat, vi fixade felet men det hjälpte inte mycket, hojen gick fortfarande som skit.

Jag rev ner bensinpumpen nu på kvällen och hittade massor av tankfoam i filtret, detta är till 99% anledningen till att hojen gått så dåligt.

Nu ska det bänkas och mappas :banana
Ja, herregud. Ska EMR behöva hålla er i handen dygnet runt? :mad:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Ja, herregud. Ska EMR behöva hålla er i handen dygnet runt? :mad:
Vi skyller som vanligt på Chrulles fulmeck[tm] och hoppas att detta va det sista liket i garderoben som han lämnat efter sig.

Goda nyheter är att 750 moroten altså är frisk och ventilspels/varvtals problemet berodde på ludd i grovfiltret.
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
Goda nyheter är att 750 moroten altså är frisk och ventilspels/varvtals problemet berodde på ludd i grovfiltret.
Vad bra att ni fick till en en ren billighetslösning iom med motorbytet. :tummenupp
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Vi skyller som vanligt på Chrulles fulmeck[tm] och hoppas att detta va det sista liket i garderoben som han lämnat efter sig.

Goda nyheter är att 750 moroten altså är frisk och ventilspels/varvtals problemet berodde på ludd i grovfiltret.
Chrilles fulmeck, med tvättsvampar i avgassystemet, fulfoam i bensinfiltret, fulunderhållen framgaffel, lösa shims i topplocket, fulelsystem och totalskrotad kopplingskorg, kan knäcka vilket team som helst. :mad:
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Vad bra att ni fick till en en ren billighetslösning iom med motorbytet. :tummenupp
Spelar ingen roll nu när allt funkar, dessutom har vi nu en extra ram & motor som funkar 100%, we are ready to rock again :yoparty

Jag kan tydligen varken meka eller köra, du och jag kanske är släkt med varandra...
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Goodstuff skrev:
Vad bra att ni fick till en en ren billighetslösning iom med motorbytet. :tummenupp
Pålle har, i egenskap av snabbaste förare, bett EMR om mer motoreffekt, vilket EMR härmed har beviljat.
Mycket effekt ska man ha gott om (hallänska).
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Pålle har, i egenskap av snabbaste förare, bett EMR om mer motoreffekt, vilket EMR härmed har beviljat.
Mycket effekt ska man ha gott om (hallänska).
*Mumlan mode on* Nue geur den fååt, man måste hau tveuhunra hestar pau hjulet annas geur det inte att rajsa ERF *Mumlan mode off*
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
Spelar ingen roll nu när allt funkar, dessutom har vi nu en extra ram & motor som funkar 100%, we are ready to rock again :yoparty

Jag kan tydligen varken meka eller köra, du och jag kanske är släkt med varandra...
VIlken oerhört motbjudande tanke - att du och jag skulle vara släkt. Vi får enas om att vi bara är lika kassa. Ok?
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
VIlken oerhört motbjudande tanke - att du och jag skulle vara släkt. Vi får enas om att vi bara är lika kassa. Ok?
Jag & du är kassa, men jag kan iaf knäskrapa :7peta
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
GSXR1100R skrev:
Jag & du är kassa, men jag kan iaf knäskrapa :7peta
Anders Kihlander har haft samma, redan då utslitna puckar, i fem-sex säsonger. Han är min idol och körde 1.02.9 på Knutstorp förra året utan knäskrap.
Knäskrap är för posörer.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Goodstuff skrev:
Anders Kihlander har haft samma, redan då utslitna puckar, i fem-sex säsonger. Han är min idol och körde 1.02.9 på Knutstorp förra året utan knäskrap.
Knäskrap är för posörer.
Jag kan knäskrapa jättesakta i kurvorna, står nästan still i hornålen :yoparty
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Jag kan knäskrapa jättesakta i kurvorna, står nästan still i hornålen :yoparty
Strider kämpade ju för att få i knät på Anderstorp; till slut lyckades det!

Annars är det ju klassisk RR á la Mozzberk som gäller, TIBA forever.
 

Kristian Salö

Kristian Salö
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Kristiansand, Norge
Hoj
GSX-R1000
GSXR1100R skrev:
Dagens träning på Knudan blev ett antiklimax, hojen ville inte gå över 9 K igen, men trots detta gick den björnstarkt upp till 9 K, det visade sig att kontakten till likriktarbryggan hade lossnat, vi fixade felet men det hjälpte inte mycket, hojen gick fortfarande som skit.

Jag rev ner bensinpumpen nu på kvällen och hittade massor av tankfoam i filtret, detta är till 99% anledningen till att hojen gått så dåligt.

Nu ska det bänkas och mappas :banana

Skit i bensinfilter från skum och annat mög, var också anledningen till att min hoj inte ville gå rent efter Falkenberg ERFet.

Ibland så kan man glömma bort det grundläggande när man felsöker och ibland kan det bli riktigt dyrt... :hihi

Ett tips är att också ta ut spridarna och lägga det i STP Injector Cleaner (utspädes) och sedan blåsa rent skiten med trykkluft.

Jag bjuder på denna informationen också så kanske också The Bottom is Nådd II klarar att spöa oss på samma sätt som The Bottom is Nådd gjorde. :banana

We will come on strong!
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
valmers skrev:
Strider kämpade ju för att få i knät på Anderstorp; till slut lyckades det!

Annars är det ju klassisk RR á la Mozzberk som gäller, TIBA forever.
Strider skrapade mycket mer än bara knän i anderstorp :tungan
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Kristian Salö skrev:
Om nu Team Botten is Nådd blir tvingade att betala trots att man avanmält sig, eller nekas start, har jag lösningen på hur man undviker denna straffavgift.

Man anmäler sig som ett nytt team! :banana

The Bottom is Nådd II är då mitt förslag om The Bottom is Nådd annars nekas start. :va

Visst - man förlorar sina tidigare poäng, men vi är ju där mest för att köra?? :hihi
Ett tips som faktiskt funkade, vi är med nu igen i ny skepnad utom serien, dock går hojen pissdåligt över 11K igen, men skitsamma vi kör ändå.

Ses på Knudan 17/9 :tummenupp
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top