Anaboldoping av Da Killed Suka #83

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Norrbaggarna får inte en spänn, den saken är klar.

Nästa år körs ERF bara på Gelleråsen. I vänstervarv. Kanske ett race på Rörken också.
CTD #40 avanmälde sig på samma sätt som oss och dom har inte fått kravbrev från Mor I Granen :va
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
CTD #40 avanmälde sig på samma sätt som oss och dom har inte fått kravbrev från Mor I Granen :va
Fast nu har inte Mor I Granen hört av sig på en dryg vecka. Jag ger mig fan på att man körde en fuling; "betalar de så betalar de, annars skiter vi i det".
 

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
När Brånalt berättade om detta uppe i Rana så sa han "Team som inte avanmält sig till denna tävling och som inte betalar i efterskott kommer inte till start vid nästa tävling". Bättre att ta tjuren vid hornen nu än att betala in 2500 spänn till nästa tävling och inte få starta då man betalat in ytterligare 500 spänn + 2500 spänn.

/Freppa
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Freppa skrev:
När Brånalt berättade om detta uppe i Rana så sa han "Team som inte avanmält sig till denna tävling och som inte betalar i efterskott kommer inte till start vid nästa tävling". Bättre att ta tjuren vid hornen nu än att betala in 2500 spänn till nästa tävling och inte få starta då man betalat in ytterligare 500 spänn + 2500 spänn.

/Freppa
Problemet är ju att vi har avanmält oss. Till cirkusdirektören själv.
 

Kristian Salö

Kristian Salö
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Kristiansand, Norge
Hoj
GSX-R1000
Freppa skrev:
När Brånalt berättade om detta uppe i Rana så sa han "Team som inte avanmält sig till denna tävling och som inte betalar i efterskott kommer inte till start vid nästa tävling". Bättre att ta tjuren vid hornen nu än att betala in 2500 spänn till nästa tävling och inte få starta då man betalat in ytterligare 500 spänn + 2500 spänn.

/Freppa

Det är ju just här Cirkusdirektörn gör ännu en tabbe! :hihi

Om nu Team Botten is Nådd blir tvingade att betala trots att man avanmält sig, eller nekas start, har jag lösningen på hur man undviker denna straffavgift.

Man anmäler sig som ett nytt team! :banana

The Bottom is Nådd II är då mitt förslag om The Bottom is Nådd annars nekas start. :va

Visst - man förlorar sina tidigare poäng, men vi är ju där mest för att köra?? :hihi
Visst - man får en högre startavgift eller så serieanmäler man sig på nytt och betaler endast 400 kr. :hihi

The Cirkus Goes On... :pannkyss
 

Cat

Spinner som en katt...klöser som en puma
Gick med
13 Oct 2004
Ort
På landet...i ett hus vid skogens slut...
Hoj
Harley 1340 till gata & strip. Och så lite kärlek på gubbens Super Twin Nitro bike + ett par lik-hojar
Freppa skrev:
I know it, you know it, but he........
CTD #40 avanmälde sig på exakt samma sätt och deras avanmälan godkändes, det enda vi kräver är plockas in i serien igen och utan konstiga straffavg.

Det löser sig helt säkert och sen ska ni få pisk igen som vanligt.

Ses på Knudan & be afraid....

:pannkyss

/GSXR1100R
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Premiären på SRW gick bra idag, bara att peta i trean och sikta, hojen går som ett skott och nu ska vi bara lära oss att hantera alla stygga pållar.
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Premiären på SRW gick bra idag, bara att peta i trean och sikta, hojen går som ett skott och nu ska vi bara lära oss att hantera alla stygga pållar.
Vi har väl bara en Pålle, och dessutom är han väl inte aktuell för Knutan-ERF:et? :va
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Vi har väl bara en Pålle, och dessutom är han väl inte aktuell för Knutan-ERF:et? :va
Med 160 Kusar så kommer Pålle att köra slut på däcken i en stint :gnissla
 

Diablo

Fulare än någonsin
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Malmö, Skåne
Hoj
R6 -06 Racer
GSXR1100R skrev:
Premiären på SRW gick bra idag, bara att peta i trean och sikta, hojen går som ett skott och nu ska vi bara lära oss att hantera alla stygga pållar.

Sant. Det är inte varje dag man blir omkörd av en bajamaja på hjul :gnissla
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Cat skrev:
CTD #40 avanmälde sig på exakt samma sätt och deras avanmälan godkändes, det enda vi kräver är plockas in i serien igen och utan konstiga straffavg.

Det löser sig helt säkert och sen ska ni få pisk igen som vanligt.

Ses på Knudan & be afraid....

:pannkyss

/GSXR1100R

Precis så är det, Jag skickade ett mail till Brånalt och sa att vi vill avanmäla oss till ERF på Mo I Rana. Två dagar senare kom det ett mail från honom dör det stog att avanmälan var mottagen och han hoppas se oss igen på Knutstorp.
Om The Bottom is Nådd har gjort på samma sätt som oss kan jag inte förstå varför de skall betala :va
Nu är jag inte någon regelnisse båda partenerna måste ju hålla sig till det reglmente som finns skrivit och inte hitta på massa annat trams under seriens gång.

Precis som för Team Firebike fick inte heller vi våra 5 poäng för kvalifiserad till start, det luktar skunk lång väg.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Otee skrev:
Precis så är det, Jag skickade ett mail till Brånalt och sa att vi vill avanmäla oss till ERF på Mo I Rana. Två dagar senare kom det ett mail från honom dör det stog att avanmälan var mottagen och han hoppas se oss igen på Knutstorp.
Om The Bottom is Nådd har gjort på samma sätt som oss kan jag inte förstå varför de skall betala :va
Nu är jag inte någon regelnisse båda partenerna måste ju hålla sig till det reglmente som finns skrivit och inte hitta på massa annat trams under seriens gång.

Precis som för Team Firebike fick inte heller vi våra 5 poäng för kvalifiserad till start, det luktar skunk lång väg.
Att mista poäng är en sak, men att bli utesluten ur serien pga administrativa misstag är rätt så tråkigt, men vi går vidare med detta och vet att vi har gjort rätt.
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Bajamajaracing på SRW, tack Canoly :tummenupp
 

Bifogat

  • normal_IMG_3311.jpg
    normal_IMG_3311.jpg
    39.4 KB · Visningar: 108

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
kajlyl skrev:
ny lack?

Jag gillade den orange, brun, grön, silvriga lacken :(
I morrn ska du få smisk på Knudan, jag tar även med en servomotor till Otee :banana
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Nu verkar det som Mor I Granen har gett upp; inte ett liv i mejlen.
Vad hjäper det, vi är fortfarande utom serien enligt ERF hemsidan, detta trots påpekande via mail, vi lyfter detta till högre ort så att vi får ok till Knudan den 17/9.
 

Kristian Salö

Kristian Salö
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Kristiansand, Norge
Hoj
GSX-R1000
GSXR1100R skrev:
Vad hjäper det, vi är fortfarande utom serien enligt ERF hemsidan, detta trots påpekande via mail, vi lyfter detta till högre ort så att vi får ok till Knudan den 17/9.

OK - Om man nu ska lyfta detta till högre ort, så kanske man kunde göra det tillsammans med de andra Team som blivit utsatta för cirkuskonster av olika slag.

Att nämna:
* Team Firebike - fråntagna poäng :va
* CTD Racing - fråntagna poäng :confused:
* Rapido MC - tildelade poäng :hihi

...bara för att nämna några.

Hur ska det bli ordning och reda om man gör det man ska och ändå blir det fel? Gör man fel så verkar det ju inte få konsekvenser. :huvet

Vem ska man gå vidare till? Svemo?
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top