MickeZX7R
Posör
Nämen faan alltså...va : ((
Hur då, vad hände? Har han varit sjuk??
Hur då, vad hände? Har han varit sjuk??
Kompletta med rekommendation om förplägnad!Ha! Han hade bestämda förslag på vilka vägar man skull ta genom hans grevskap.
Perfekt att sätta ihop ett litet ärevarv med detta som utgångspunkt.
Alltså... finns det två Anders Brink i min bekantskapskrets? För på fb la Anders Brink ut ett klipp där han fiskar med sonen för några timmar sedan...
Alltså... finns det två Anders Brink i min bekantskapskrets? För på fb la Anders Brink ut ett klipp där han fiskar med sonen för några timmar sedan...
Han berättade sakligt om sin hälsa, förvånansvärt öppet. Att han hade diabetes och den här mystiska partiella ansiktsförlamningen. Ibland med en smula besk humor. Jag frågade om förlamningen en gång när han själv tagit upp den p g a kommentaren "vi som inte kan le då?" och det verkade vara en nasty åkomma. Något tbe-relaterat, om jag minns rätt. Om det var pga den omständigheten, sockret eller om det fanns mer? Vem vet? Det var därför jag frågade TS om vad "som tog honom?" Inte en fråga jag förväntade något uttömmande svar på, (heder åt TS).Var han sjuk utan att säga något? Det är ju annars tragiskt tidigt i livet att dö innan pensionen.
- Okey tack, trodde inte man dog av diabetes i så tidig ålder 2022.Han berättade sakligt om sin hälsa, förvånansvärt öppet. Att han hade diabetes och den här mystiska partiella ansiktsförlamningen. Ibland med en smula besk humor. Jag frågade om förlamningen en gång när han själv tagit upp den p g a kommentaren "vi som inte kan le då?" och det verkade vara en nasty åkomma. Något tbe-relaterat, om jag minns rätt. Om det var pga den omständigheten, sockret eller om det fanns mer? Vem vet? Det var därför jag frågade TS om vad "som tog honom?" Inte en fråga jag förväntade något uttömmande svar på, (heder åt TS).
Allt kanske man inte exponerar på SH, inte jag iaf.
Såg att det redan 2003 startats tråd om hans hjälpsamhet och kunnande!
Sämre avtryck än att ha hjälpt mängder av folk kan man lämna efter sig!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|