Inte någon/något som säger det heller.- Okey tack, trodde inte man dog av diabetes i så tidig ålder 2022.
Inte någon/något som säger det heller.- Okey tack, trodde inte man dog av diabetes i så tidig ålder 2022.
Jag vet inte om jag missat det men var någonstans sker begravningsakten? Vet du det?Begravning kommer att äga rum Fredag 20 Maj. Jag kommer att delta.
Jag vet att Anders själv skänkte pengar till Ukraina, stod upp för det fria ordet och var med i SMC. Vill man skänk en slant till det eller något liknande i hans ära så går det bra. Det kommer säkert finnas en del information i den dödsannons som planeras att publiceras i helgen.
Hur Anders gick bort vet man inte än, men vad jag känner till fanns ingen bakomliggande sjukdom iaf. Han fick somna in hemma.
Mvh
Micke
Troligtvis Hedesunda kyrka.Jag vet inte om jag missat det men var någonstans sker begravningsakten? Vet du det?
Samma här.Ezzos minnesfond här.
Samma här...Ezzos minnesfond här.
Det var vänligt silad att lägga ut gironr äntligen har jag med kunnat ersätta för lite av Anders generositet.Samma här...
bankgirokonto: 176-3499.
Ingen aning men försökte hitta lite via sökfunktionen.Det blir en slant till Ukraina som tack för alla vettiga inlägg genom åren.
Har någon tips på vilka vägar eller runda kring Hedesunda som han rekommenderade ifall man råkar ha vägarna förbi i trakterna under sommaren?
Ja, hur hittar man till alla inlägg där han radade upp vägnr, matställen, riktmärken o dyl. Har för mig att han även visade kartor med rutten målad blå. Tråden "Hur många mil körde du idag?" kan kanske innehålla en del liksom "Det här fick mig att le idag."Det blir en slant till Ukraina som tack för alla vettiga inlägg genom åren.
Har någon tips på vilka vägar eller runda kring Hedesunda som han rekommenderade ifall man råkar ha vägarna förbi i trakterna under sommaren?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|