flugan
Vem vet
Hittar inte ngn information vid vilken tid det är inskrivning eller när det börjar på Anderstorp nu i helgen Ngn som vet?
Zee skrev:Jag är jäääävligt sugen till på lördag, men 1000 kr?!?!
Fan vad velig man blir nu...!
Hinns det bara med 7 pass på en dag eller?
Sist var det öppen depå en av dagarna, dvs kör så mycket du orkar... Men det beror ju förstås på hur många som är anmälda om det ska fungera.Zee skrev:Jag är jäääävligt sugen till på lördag, men 1000 kr?!?!
Depån öppnar 8, vi börjar köra 9 och slutar 17. På kvällen blir det fest, följt av en likadan dag på söndagen.flugan skrev:Hittar inte ngn information vid vilken tid det är inskrivning eller när det börjar på Anderstorp nu i helgen Ngn som vet?
Du kommer att få köra så du sliter ut dina däck och stupar i sängen strax innan bolibompa på lördagZee skrev:Jag är jäääävligt sugen till på lördag, men 1000 kr?!?!
Vädret säger värme!da-geez skrev:Ska bli gutt o köra av sig lite..!
Hojen är fitt for fajt! Nya sulor och nytt drivpaket! Till och med oljan är bytt!
Nu är det bara o hoppas att vädert håller i sig..
ca 60 föranmälda/dag. Blir det fint väder kommer det flerJocke954 skrev:Blir de mycket folk i morgon? Någon som har koll?
Öppen depå kanske?
Håll tummarna för fint väder!
Du har uppfattat det korrektflugan skrev:Vad innebär "Registrerade motorcyklar skall vara besiktigade och försäkrade. Det skall du kunna visa papper på" mer konkret?
Ägarbevis? Försäkringstalong?
Kul att du är nöjd! Blev till o med en extra timme på eftermiddan som bonus efter regnetJocke954 skrev:Tack för en super dag ni skötte er exemplariskt!
De gav mersmak!
da-geez skrev:Ja det kunde blivit en trevlig dag.. Synd att man stod på öronen på första passet..
Hojen klarade sig hyffsat och jag kunde forsatt köra men hjälmen blev det bara skit av..
Känner sig ganska mörbultad idag, går som en gammal gubbe och kan knappt vrida på huvet...
heinz_p skrev:Riktigt trist!
Du kan väl slänga upp lite bilder på dirtyspekers lr här? Så man får bevittna förädelsen
Jocke954 skrev:Jag kom precis efter dig men missade olyckan, hur gick de till? Fattar inte hur du kunde komma till den sidan av banan, hade varit mer logiskt om du legat på andra sidan.
Friskt vågat.........
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |