Anderstorp 2-3 juli

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
da-geez skrev:
Ja det kunde blivit en trevlig dag.. Synd att man stod på öronen på första passet..

Hojen klarade sig hyffsat och jag kunde forsatt köra men hjälmen blev det bara skit av..

Känner sig ganska mörbultad idag, går som en gammal gubbe och kan knappt vrida på huvet...
Otur med vurpan, tur dock att hjälmen gjorde sitt jobb bra! Vi andra har kört hela dagen mer eller mindre non-stop idag! Sista passet slutade kl.6, då var det endast en förare som fortfarande orkade köra :3freak

BMS

1123,6536,5321
Gick med
20 May 2003
Hoj
Blade-04 Stulen! & CBR XXx Stulen!
Som vanligt ett himla trevligt arrangemang :tummenupp .
Synd bara att mitt framdäck tog slut på söndagen. Inte så kul att åka med framhjulssläpp..

Kan ni inte vända och köra åt andra hållet halva dagen nästa gång, så man får lite jämnare slitage? :D

Resultat:
Högerpuck vs vänsterpuck
4 -1
/B)

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Tack för två underbara dagar fick ingen ordning på hojen under lördagen men söndagen så va den i bättre skick :) plus att jag fick mycket användbara tips av Humlan :tummenupp kapade varv tiderna rejält bästa varvet i dag sista passet 1,55 och det är jag kanon njöd med även om man är ganska slö...

största incedenten för min del va nog när insattsen till Mitt slipon flög ur i operan :3freak men jävlar vad de gick får lämna in den och ställa in hojen ordentligt nu så jag får ett bättre register känns inge kul att behöva ta kurvan efter flyg rakarn på tvåan för att man ska kunna ha fart ut helt död på trean mellan 8 och 10500 rmp

men en kanon dag va det någon som tog lite kort

jag har en film som kommer upp om någon dag där våran DON Q har en fajt med humlan och kör riktigt snabbt :banana

ser fram imot nästa gång om man kan få tag i lite stålar :3freak

ha en kanon semester nu kära vänner :)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
BMS skrev:
Som vanligt ett himla trevligt arrangemang :tummenupp
Inte bara himla bra utan helt enkelt bäst. Formatet med få grupper, långa pass och öppen bandepå under eftermiddagen är överlägset. Stor eloge till arrangörerna :)

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Kan bara instämma med alla andra. Grymt kul!

A-torp ensam (nåja, 3 hojjar var det tror jag) alldeles efter regnet var en höjdare!

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
t-rex skrev:

A-torp ensam (nåja, 3 hojjar var det tror jag) alldeles efter regnet var en höjdare!
Hade ni någon form av TRX-meeting där under lördagen?

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Bingo skrev:
Hade ni någon form av TRX-meeting där under lördagen?

Jo. Lite lagom officiellt sådär. Inte den ultimata hojjen på rakan direkt, men det var rätt kul iaf! Blåa hojjar är ju som bekant snabbast. Eller nåt...

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
t-rex skrev:

Söndag kväll var det en lycklig stackare som hade banan helt själv! Ingen annan orkade köra :död

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
t-rex skrev:
Jo. Lite lagom officiellt sådär. Inte den ultimata hojjen på rakan direkt, men det var rätt kul iaf! Blåa hojjar är ju som bekant snabbast. Eller nåt...
Ja, en sak vet jag i alla fall, och det är att blå/vita inte är snabbast :gnissla

Jag gick en runda för att leta upp din TRX och säga hej. Kan inte finnas mer än en på banan, tänkte jag. Men det fanns det som sagt. Ajja, det får bli nästa gång.

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Tusen tack för en mycket trevlig bandag!! :tummenupp

Blir det några kvällsträningar i sommar??

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Jocke K skrev:
Tusen tack för en mycket trevlig bandag!! :tummenupp

Blir det några kvällsträningar i sommar??
Banan är stängd under resten av juli, men jag antar att det blir tisdagar i augusti oxå. Jag lägger upp info här om jag får reda på nåt :tummenupp

Kung Otto

Rutinerad förare™ Approved by GSXR1100R
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
En Svart
Toaletterna e skit,ducharna likså men anderstorp är sveriges bästa och
roligaste bana.Bred och fin ingen jävla gocart bana.Tackar Skalman och co
för hittills mina 4 bästa dagar i år.Hur blir det nästa säsong?Är det slut på
bandagar?Isåfall e det lika bra att flytta utomlands

Jocke K

Glad Medlem
Gick med
10 May 2004
Hoj
R1 06 & R6 00
Jag hoppas att ni ordar fler bandagar i höst. Jag har tyvär ingen möjlighet att köra den 21/8, men jag hoppas som sagt att det blir fler tillfällen.

Ni har landets bästa bandagar! :tummenupp

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...