Ripster
Crash boom bang
skaffa elhoj .. då slipper du ju växla
Jag vill redan nu lägga in en protest mot Andre. Hans Quick-shift kommer ju ge honom fördel, han kommer ju spara ÅTSKILLIGA tusendelar på rakan. Det känns liksom inte kul längre..
Jag vill redan nu lägga in en protest mot Andre. Hans Quick-shift kommer ju ge honom fördel, han kommer ju spara ÅTSKILLIGA tusendelar på rakan. Det känns liksom inte kul längre..
Om det regnar blir väl GTRpro automatiskt diskad för han har regndäck på hojen va?
Fan nu kom jag på en ny ide till den interna tävlingen.
Mitt nya förslag råder...Bästa practical joke!
Mitt bidarag: Ska byta ut GT´s knäpuckar mot nått mjukare matterial.
Ressultat: Efter ett varv på banan börjar han få ont då han skrapar knäskålarna istället.
DINGDINGDING! Guldstjärna till Barris som lyckades stava mitt namn rätt!
Desssutom skrapar jag inte knän längre, armbågar är det nya.
Ja just det dina armar är ju längre än dina ben
Men längst av allt är den mellan benen. Jag kör en liten fjuttig 600:a, och du kör ett bensintörstande megaposörmonster. I rest my case..
Om du ökar tempot lite till kommer du snart att skrapa både skinnställ, stövlar och hjälm.DINGDINGDING! Guldstjärna till Barris som lyckades stava mitt namn rätt!
Desssutom skrapar jag inte knän längre, armbågar är det nya.
Om du ökar tempot lite till kommer du snart att skrapa både skinnställ, stövlar och hjälm.
Det kommer för alla, tro mig.
Om det regnar blir väl GTRpro automatiskt diskad för han har regndäck på hojen va?
Fan nu kom jag på en ny ide till den interna tävlingen.
Mitt nya förslag råder...Bästa practical joke!
Mitt bidarag: Ska byta ut GT´s knäpuckar mot nått mjukare matterial.
Ressultat: Efter ett varv på banan börjar han få ont då han skrapar knäskålarna istället.
Enligt ett trovärdigt rykte så kommer Mr Ridiculous bli riktigt farlig på Torpet. Det sägs att han har lagt på två lager teflonvax med nanoteknik...
Ni kan stryka mig från "utmaningen".. Får inte ha laptimer om man är anmäld genom Honda. Blä..
Ni kan stryka mig från "utmaningen".. Får inte ha laptimer om man är anmäld genom Honda. Blä..
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|