TwinSucker
Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Jag har planer på att stanna till i Anderstorp när man ändå är på väg upp från Tyschkland.
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Okej!Swedie skrev:2058334nej, men det las lite mer för att få dit publik. Sen vet jag inte hur mycket det gav att jag skrev relativit tidigt om tävlingen. Lite hjälp kanske ändå![]()
Jag kommer fortsätta trycka för alla tävlingar som går i år.
Gottis skrev:2059099om någon orkar posta ett gäng posters till mej så slängar jag upp dom i GBG,Alingsås och Borås
med hoj 3 timmar i lagom laglig fart, annars kanske 4 till 4 1/2 ut till banan.. kommer inte redigt på vilken väg som är närmast när man kommer från 08- men till Värnamo så tar det säg 4 timmar å sen 20 minuter ut till banan.CHIPPEN_no1 skrev:2059072Kul! ska försöka åka ner och titta, hur långt från Sthlm?
jag kan slänga upp affisher i Värnamo, Smålandsstenar, Växjö skulle även kunna tänka mig att stanna till på det ställen, byar mellan dessa..Bikerbitch skrev:2059106Prata med Gustav O, det är han som har hand om det där![]()
Gottis skrev:2059099om någon orkar posta ett gäng posters till mej så slängar jag upp dom i GBG,Alingsås och Borås
Magnus skrev:2060004Jag kan hjälpa dig om du fixar plancher![]()
CHIPPEN_no1 skrev:2059072Kul! ska försöka åka ner och titta, hur långt från Sthlm?
jobba näääMacke skrev:2060856Jag plockar upp dig i Åker på vägen ner på Onsdag eftermiddag!![]()
Ta med arbetshandskar och oömma kläder, jag håller med mat och öl hela helgen...![]()
Det har funnits möjlighet att tälta tidigare!Zenit skrev:2062825Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
det har ju tältats inne på området innan vad jag har sätt.. kanske går nu me?Zenit skrev:2062825Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
Bazooka skrev:2063009det har ju tältats inne på området innan vad jag har sätt.. kanske går nu me?
Du kan ta lör+sön+måndag så kan du åka lite bana också. Vi arrangerar bankörning den 1/5, alltså dagen efter SMZenit skrev:2062825Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
Nr:18 skrev:2063047Du kan ta lör+sön+måndag så kan du åka lite bana också. Vi arrangerar bankörning den 1/5, alltså dagen efter SM![]()
Har du skola på första maj? Arbetarens fridag brukar vara en röd dagZenit skrev:2063278de hade ju vat nice om nu man inte hade skola o så e nog inte if så glada för de..men (fre+)lör+sön kan de ju bli vill ju själv börja så snart de går så man vill ju se va som händer
![]()
Nr:18 skrev:2063624Har du skola på första maj? Arbetarens fridag brukar vara en röd dag![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |