TwinSucker
Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Jag har planer på att stanna till i Anderstorp när man ändå är på väg upp från Tyschkland.
Okej!Swedie skrev:2058334nej, men det las lite mer för att få dit publik. Sen vet jag inte hur mycket det gav att jag skrev relativit tidigt om tävlingen. Lite hjälp kanske ändå
Jag kommer fortsätta trycka för alla tävlingar som går i år.
Gottis skrev:2059099om någon orkar posta ett gäng posters till mej så slängar jag upp dom i GBG,Alingsås och Borås
med hoj 3 timmar i lagom laglig fart, annars kanske 4 till 4 1/2 ut till banan.. kommer inte redigt på vilken väg som är närmast när man kommer från 08- men till Värnamo så tar det säg 4 timmar å sen 20 minuter ut till banan.CHIPPEN_no1 skrev:2059072Kul! ska försöka åka ner och titta, hur långt från Sthlm?
jag kan slänga upp affisher i Värnamo, Smålandsstenar, Växjö skulle även kunna tänka mig att stanna till på det ställen, byar mellan dessa..Bikerbitch skrev:2059106Prata med Gustav O, det är han som har hand om det där
Gottis skrev:2059099om någon orkar posta ett gäng posters till mej så slängar jag upp dom i GBG,Alingsås och Borås
Magnus skrev:2060004Jag kan hjälpa dig om du fixar plancher
CHIPPEN_no1 skrev:2059072Kul! ska försöka åka ner och titta, hur långt från Sthlm?
jobba näääMacke skrev:2060856Jag plockar upp dig i Åker på vägen ner på Onsdag eftermiddag!
Ta med arbetshandskar och oömma kläder, jag håller med mat och öl hela helgen...
Det har funnits möjlighet att tälta tidigare!Zenit skrev:2062825Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
det har ju tältats inne på området innan vad jag har sätt.. kanske går nu me?Zenit skrev:2062825Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
Bazooka skrev:2063009det har ju tältats inne på området innan vad jag har sätt.. kanske går nu me?
Du kan ta lör+sön+måndag så kan du åka lite bana också. Vi arrangerar bankörning den 1/5, alltså dagen efter SMZenit skrev:2062825Har tänkt köra upp o om man ska upp o titta kan man ju lika bra ta lör+sön eller? finns de då nåt ställe o slagga på? kanske slå upp ett litet tält eller nåt..?
Nr:18 skrev:2063047Du kan ta lör+sön+måndag så kan du åka lite bana också. Vi arrangerar bankörning den 1/5, alltså dagen efter SM
Har du skola på första maj? Arbetarens fridag brukar vara en röd dagZenit skrev:2063278de hade ju vat nice om nu man inte hade skola o så e nog inte if så glada för de.. men (fre+)lör+sön kan de ju bli vill ju själv börja så snart de går så man vill ju se va som händer
Nr:18 skrev:2063624Har du skola på första maj? Arbetarens fridag brukar vara en röd dag
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|