Martin
Don't call it a comeback
Kom igen nu, lite intressant är det väl? Nej? Inte alls?Så intressant.
Kom igen nu, lite intressant är det väl? Nej? Inte alls?Så intressant.
Jag ser att hans tid även hade räckt till 42:a startruta i SBC.Kom igen nu, lite intressant är det väl? Nej? Inte alls?
Ja, eller du.
Du är mindre långsam än mig, att prata om snabbhet i vår ålder är att drömma sig tillbaks då man ägde banan med diagonaldäck och trumbromsar.Jag ÄR snabbare än Micke, det är det enda som räknas här i livet.
Du är mindre långsam än mig, att prata om snabbhet i vår ålder är att drömma sig tillbaks då man ägde banan med diagonaldäck och trumbromsar.
Kul att Lukas Ockelfelt "future man" kliver rakt in i stk 600 och imponerar.
Vad hände med P.Lilja?
han bröt fossingen när han lastade ur hojen. Trampade snet som in i helvete...
Kika www.roadracing.se för alla resultat från gårdagens kval och rejsen idag. uppdateras var eftersom racen går och tiderna blivit officiella.
Finns på Mylaps nu.Var kan man se resultaten från R1000 och R600? Mylaps uppdaterar ju inte så snabbt.
Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.
Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.
///Micke
Var kan man se resultaten från R1000 och R600? Mylaps uppdaterar ju inte så snabbt.
Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.
Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.
///Micke
Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.
Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.
tack
Flertalet som fick åka ambulans.. Någon som vet hur det gick med dom som krashade i r600 och r1000?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|