Anderstorp -Hur går det? -För oss hemma...

bivven

Ligger mot betalning!
Gick med
17 Oct 2004
Hoj
två ben och inga hjul kvar
ja det var faktiskt lite synd om gottis den dagen....men jag fick mig ett gott skratt iaf! :D

MC Doktorn

Guest
Kul att Lukas Ockelfelt "future man" kliver rakt in i stk 600 och imponerar.

Vad hände med P.Lilja?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Jag ÄR snabbare än Micke, det är det enda som räknas här i livet. :yoparty
Du är mindre långsam än mig, att prata om snabbhet i vår ålder är att drömma sig tillbaks då man ägde banan med diagonaldäck och trumbromsar.

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.

Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.

///Micke

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Va och kollade. Mycket kracher i rookie klasserna med en riktigt otäck i 600 klassen hoppas det gick bra för killen som låg brevid banan.

Tyckte jag såg honom röra sig men det va en ruskig smäll och hojen började brinna osv.

///Micke

Flertalet som fick åka ambulans.. Någon som vet hur det gick med dom som krashade i r600 och r1000?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r

///Micke

Vet du vad som hände? Killen highsidade framför näsan på mig, jag lyckas undvika honom och när jag passerar nästa varv så ligger där 3 hojar. Oljespill?

Jag hade iallafall stänk av antingen bensin eller olja på mitt kåpglas efter att hans hoj voltade framför mig.

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
såg oxå olyckan där hojjen fattade eld.

en snubbe dratta omkull hojjen gled ut till kanten även föraren (om jag nu inte missuppfittade allt) sen kommer en till även han får sladd i nån form av olja/sås även en 3dje gick omkull på samma "fläck ... det var väll förare 3 som blev liggandes ? men lyckades efter en stund ta sig av banan.. hoppas det gick bra med honom..

Söderen_

Hooray för the boobies!
Gick med
14 Nov 2005
Hoj
Brutale 1078RR
Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.

Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.

tack

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Tänkte låna tråden lite om det går bra för trådskaparen.

Jag undrar om någon har några bilder från veckan och helgen? speciellt onsdag, torsdag, fredag. Jag såg ju att det stod massa fotografer ute hela dagen idag.

tack

Kompisen fotade en massa idag, dock inte alla klasser. Något speciellt du är intresserad av?

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024