Anderstorp Raceway delar publikintäkten med deltagarna

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Har ARC kanske hunnit räkna hur många biljetter som såldes?

ARC räknar inte biljetterna, det gör Anderstorp Raceway. Så snart Ingrid skickat listan blir det utbetalning, preliminärt var det 631 betalande, och 53 st som lyckats ange sitt kontonummer, samt anmält sig i tid. Det blir omkring 300 kr återbetalning per gubbe.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
ARC räknar inte biljetterna, det gör Anderstorp Raceway. Så snart Ingrid skickat listan blir det utbetalning, preliminärt var det 631 betalande, och 53 st som lyckats ange sitt kontonummer, samt anmält sig i tid. Det blir omkring 300 kr återbetalning per gubbe.

Fuck'in awesome som de säger borta i Amerika! Hoppas fler arr. tar till sig detta initiativ.

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
Yamaha R1 2003
Någon som vet hur blir det för ProSuperbike/Superbike Challenge?
Kommer vi få tillbaka anm avg eller vad kommer att ske?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Hygglig timpenning för att dra iväg ett mail med kontonumret då mao :tummenupp

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR

Låter ju helt galet bra... Jag hade räknat med kanske 10 spänn eller nåt. :tummenupp

Jag tycker att ni har gjort ett bra jobb med hela arrangemanget Stefan. Det ska ni ta åt er av!!! :tummenupp (bortsett från strulet med SBK race 2 och lite inskrivning/besikning). Det är lätt att bara fokusera på det dåliga, så därför måste jag ge en skopa med beröm också!!

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Det är lätt att bara fokusera på det dåliga, så därför måste jag ge en skopa med beröm också!!

Instämmer! För mig som gjorde premiär i Rookie skulle jag vilja säga att det var precis så bra som det bara kan vara! Inskrivning, information, schema, regler, boende, box, allt var glasklart :tummenupp

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.

Grattis, chaufförer!

Jag vill fortfarande påpeka att denna tråd är den ENDA marknadsföring av RR-SM jag sett under hela året och då surfar jag på denna och Den Andra siten regelbundet och prenumererar på hela tre mc-blaskor.

Tänk hur många betalande som kunde kommit med lite promotion (och information om vad det är man tittar på)!

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Grattis, chaufförer!

Jag vill fortfarande påpeka att denna tråd är den ENDA marknadsföring av RR-SM jag sett under hela året och då surfar jag på denna och Den Andra siten regelbundet och prenumererar på hela tre mc-blaskor.

Tänk hur många betalande som kunde kommit med lite promotion (och information om vad det är man tittar på)!

Hej!
Vi har följande marknadsföring för SM:
Helsida i Motorad
150 affischer uppsatta lokalt och regionalt
3500 rabattkuponger utdelade på mässan i Stockholm i januari och under påsken i Jönköping, samt på mässan i Halmstad
Annonsering vid 3 tillfällen i Värnamo Nyheter

Vi har dessutom använt Facebook, Sporthoj, vår egen hemsida samt Highsider.se som promotar Pro Superbike.
Vi har 3-dubblat publiksiffran från 2010. Detta betyder inte att vi är nöjda med utfallet, men det är ett steg i rätt riktning.

Låter ju helt galet bra... Jag hade räknat med kanske 10 spänn eller nåt. :tummenupp

Jag tycker att ni har gjort ett bra jobb med hela arrangemanget Stefan. Det ska ni ta åt er av!!! :tummenupp (bortsett från strulet med SBK race 2 och lite inskrivning/besikning). Det är lätt att bara fokusera på det dåliga, så därför måste jag ge en skopa med beröm också!!

Den kritiken kan du gärna vidarebefordra till chefen, som tycker att det enbart är negativt utfall efter helgen.

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Hej!
Helsida i Motorad
3500 rabattkuponger utdelade på mässan i Stockholm i januari och under påsken i Jönköping, samt på mässan i Halmstad

Vi har dessutom använt Facebook, Sporthoj, vår egen hemsida samt Highsider.se som promotar Pro Superbike.
Vi har 3-dubblat publiksiffran från 2010. Detta betyder inte att vi är nöjda med utfallet, men det är ett steg i rätt riktning.
Grymt bra utvecklingskurva :tummenupp

Nu kanske jag var lite trött å seg sista biten när jag åkte till banan på torsdag kväll, men vars satt dom affischerna, jag såg inga? :va Obs, ingen kritik, bara nyfikenhet :)

Finns det någon som har lite koll på vars folk kom ifrån, om det bara var lokala förmågor, eller om det kom utsocknes folk och tittade också?

MartinB

Absolut skitlångsammast
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
R6zz. No more crossplejn.
Hej!
Helsida i Motorad

Najs.
Uppenbarligen prenumererar jag på fel tidning och bor på fel plats.
Mässorna sket sig för mig i år pga dålig tajming.

Med andra ord får jag börja besöka Highsider.se och kolla Facebook.
Som fejan-noob: hur hittar jag er där?

Men återigen: annonsplatserna du nämner är mest för de redan frälsta och de kommer väl ändå?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati