Har ARC kanske hunnit räkna hur många biljetter som såldes?
ARC räknar inte biljetterna, det gör Anderstorp Raceway. Så snart Ingrid skickat listan blir det utbetalning, preliminärt var det 631 betalande, och 53 st som lyckats ange sitt kontonummer, samt anmält sig i tid. Det blir omkring 300 kr återbetalning per gubbe.
Hygglig timpenning för att dra iväg ett mail med kontonumret då maoARC räknar inte biljetterna, det gör Anderstorp Raceway. Så snart Ingrid skickat listan blir det utbetalning, preliminärt var det 631 betalande, och 53 st som lyckats ange sitt kontonummer, samt anmält sig i tid. Det blir omkring 300 kr återbetalning per gubbe.
Någon som vet hur blir det för ProSuperbike/Superbike Challenge?
Kommer vi få tillbaka anm avg eller vad kommer att ske?
ARC räknar inte biljetterna, det gör Anderstorp Raceway. Så snart Ingrid skickat listan blir det utbetalning, preliminärt var det 631 betalande, och 53 st som lyckats ange sitt kontonummer, samt anmält sig i tid. Det blir omkring 300 kr återbetalning per gubbe.
Det är lätt att bara fokusera på det dåliga, så därför måste jag ge en skopa med beröm också!!
Grattis, chaufförer!
Jag vill fortfarande påpeka att denna tråd är den ENDA marknadsföring av RR-SM jag sett under hela året och då surfar jag på denna och Den Andra siten regelbundet och prenumererar på hela tre mc-blaskor.
Tänk hur många betalande som kunde kommit med lite promotion (och information om vad det är man tittar på)!
Låter ju helt galet bra... Jag hade räknat med kanske 10 spänn eller nåt.
Jag tycker att ni har gjort ett bra jobb med hela arrangemanget Stefan. Det ska ni ta åt er av!!! (bortsett från strulet med SBK race 2 och lite inskrivning/besikning). Det är lätt att bara fokusera på det dåliga, så därför måste jag ge en skopa med beröm också!!
Grymt bra utvecklingskurvaHej!
Vi har följande marknadsföring för SM:
Helsida i Motorad
150 affischer uppsatta lokalt och regionalt
3500 rabattkuponger utdelade på mässan i Stockholm i januari och under påsken i Jönköping, samt på mässan i Halmstad
Annonsering vid 3 tillfällen i Värnamo Nyheter
Vi har dessutom använt Facebook, Sporthoj, vår egen hemsida samt Highsider.se som promotar Pro Superbike.
Vi har 3-dubblat publiksiffran från 2010. Detta betyder inte att vi är nöjda med utfallet, men det är ett steg i rätt riktning.
Hej!
Vi har följande marknadsföring för SM:
Helsida i Motorad
150 affischer uppsatta lokalt och regionalt
3500 rabattkuponger utdelade på mässan i Stockholm i januari och under påsken i Jönköping, samt på mässan i Halmstad
Annonsering vid 3 tillfällen i Värnamo Nyheter
Vi har dessutom använt Facebook, Sporthoj, vår egen hemsida samt Highsider.se som promotar Pro Superbike.
Vi har 3-dubblat publiksiffran från 2010. Detta betyder inte att vi är nöjda med utfallet, men det är ett steg i rätt riktning.
Den kritiken kan du gärna vidarebefordra till chefen, som tycker att det enbart är negativt utfall efter helgen.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|