Juniorerna har haft subventionerade startavgifter så länge jag varit med. Helt rätt enligt mig!Varför så stora skillnader i pris i anmavg för?
Kör junior 1/4 av tiden osv....
Juniorerna har haft subventionerade startavgifter så länge jag varit med. Helt rätt enligt mig!
Pro Superbike kör 140 min, Rookie och BOTT kör 85 min var. Självklart ska Pro Superbike betala betydligt mer eftersom de får mer bantid.Nu är det ju som vanligt Superbike som skall betala mycket mer, varför undrar jag? När skall dom förstå att det finns inte mer pengar bara för att man kör i SBK!
Varför så stora skillnader i pris i anmavg för?
Kör junior 1/4 av tiden osv.....
Rookie & BoTT 2100 SEK
Juniorcup 800 SEK
125 GP & SST 600 2500 SEK
PRO Superbike 3200 SEK
Juniorer har inga pengar juh! Vi gamlos har råd att betala!
Pro Superbike kör 140 min, Rookie och BOTT kör 85 min var. Självklart ska Pro Superbike betala betydligt mer eftersom de får mer bantid.
Tror nog inte junioernas pengar kommer ur veckopengen utan ur lönekonto / företagskassan hos farsan...Juniorer har inga pengar juh! Vi gamlos har råd att betala!
Kanske lite OT i den här tråden, men när det pratades om tidsschema så var jag inne och tittade... Nån som vet hur det funkar med "Superkval" i Superbike?
I tävlingsreglementet för 2011 läser jag följande för träning och kvalificering:
2.9.1 Träning och tidskvalificering.
Ett träningspass på 20 minuter samt en tidskvalificering om 20 minuter kommer att köras enligt separat tidsschema som delges i startbekräftelsen. Bästa tid från kvalificeringen avgör startuppställningen till tävlingen. Warm Up 10 minuter körs på morgon samma dag som tävlingen. Dessa är de enda träningarna som ingår i tävlingstillfället.
Hittar inget om "Superkval"
Finns det någon färdig banner att lägga upp på hemsidor?
Inte för att jag rejsar men kan gärna bjuda på en bannerplats i min webshop/forum. Många bäckar små...
Här är skrivaren redo att printa ut lite affischer. Var hittar man dem?
Tänkte sätta upp en på lokale mataffären, högskolan och vid lokale mc-affären. Åker ju ändå förbi de platserna då och då.
Tror nog inte junioernas pengar kommer ur veckopengen utan ur lönekonto / företagskassan hos farsan...
Följ länkarna i första inlägget och vips så hittar du både tävlingen och anmälda förare. Ja, iaf en länk till anmälda förare och där står att det kommer att publiceras senare.Var ser jag vilka som är anmälda?
Följ länkarna i första inlägget och vips så hittar du både tävlingen och anmälda förare. Ja, iaf en länk till anmälda förare och där står att det kommer att publiceras senare.
Nope, det verkar inte finnas något officiellt för tillfället. I din klass skrev Humlan att det var 5 anmälda så håller du dig bara på hjulen så är pallen givenMjo, hittade publikinfo-listakommersenare men nu är jag ju förare och ville kika på konkurrensen!! Fast det kanske inte finns mer so far. Tack tack iaf.
Nope, det verkar inte finnas något officiellt för tillfället. I din klass skrev Humlan att det var 5 anmälda så håller du dig bara på hjulen så är pallen given
(Skulle det vara minsta moln på himlen eller under 22 grader blir ju inte Mattias någon konkurrent heller...)
Mattias hävdar att det alltid regnar på Anderstorp att han vägrar åka dit.
Ska han inte köra får han fan palla sig dit ändå och vara betalande publik. Vi ska ju bli rika nu!!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|