Angående reg-skyltar

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Hoj
?
Ingen fara?
Har han inte kort ska han inte vistas i trafiken och utsätta andra människor för fara!! De enda svin här är nog din kompis som tror att lagen gäller alla andra utom honom själv. Säg åt honom o fixa ett jävla körkort istället, eller köpa en banhoj o köra bana med. :huvet

Har inte du kört utan lapp?

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Jo, men inte i trafik.

Ajo ;) när du skulle fota mig och Anthony förra sommaren så körde du allt till industri området med nickes hoj utan kort ? ;)
Jag körde själv utan kort några gånger i byn innan jag tog mitt kort , men nu har jag mognat blivit en ansvaratagande individ .... Host.

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Ajo ;) när du skulle fota mig och Anthony förra sommaren så körde du allt till industri området med nickes hoj utan kort ? ;)
Jag körde själv utan kort några gånger i byn innan jag tog mitt kort , men nu har jag mognat blivit en ansvaratagande individ .... Host.

Räknar ni det som 'i trafik' så okej. Inte för att det gör det mer OK, men jag hade iaf aldrig kört i trafik i den bemärkelsen att jag hade varit ute o kört på gatorna där det faktiskt vistades bilar, om ni förstår mig rätt. Det är aldrig OK att köra på allmänna gator utan lapp, men om man tvunget ska göra det så är industriområdet hemma hos mig ett av de bästa ställena, då det kommer max 5 bilar på en dag.

DÄR kan jag faktiskt tycka att det är OK att köra utan lapp, om man gör det i syfte av att träna - t.ex. konkörning m.m. Vad som däremot inte är OK är att köra som fan mitt i trafiken bara för att man vill köra. Missförstå mig rätt...

Fuktskada

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2011
Hoj
2006 Yamaha R1
Verkar inte tatt så lång tid för honom och få tillbaka den, såg killen idag i stan körandes på röd/vit retta utan plåt

the beast

Bannad
Gick med
15 Jul 2011
Hoj
yamaha r1 2008
hörru jag är killen som körde på din vit röda r1 som är hos polisen nu.. Skaffa ett liv människor ut o kör gör något fan sitter ni här o snackar skit om andra för? Och nej den är inte stulen.. ingen av dem är de aja men så ni vet så ska jag lätta de för er.. så slipper ni spekulera så mycke runt om den är stulen lr kör utan lapp osv
1.Den är inte stulen
2.kör utan lapp
3.Stanna aldrig för polisen:)
4.Dom tog den med hjälp av spaning
5.Jag är bäst :)
6.Pissar på eran kommentarer på eran lagar o på eran polis
NI SOM SNACKAR HÄR KAN JU KOMMA MED ER MC O MÖTA upp MIG SÅ FÅR VI SE OM NI HAR NÅGON MC KVAR...

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
hörru jag är killen som körde på din vit röda r1 som är hos polisen nu.. Skaffa ett liv människor ut o kör gör något fan sitter ni här o snackar skit om andra för? Och nej den är inte stulen.. ingen av dem är de aja men så ni vet så ska jag lätta de för er.. så slipper ni spekulera så mycke runt om den är stulen lr kör utan lapp osv
1.Den är inte stulen
2.kör utan lapp
NI SOM SNACKAR HÄR KAN JU KOMMA MED ER MC O MÖTA upp MIG SÅ FÅR VI SE OM NI HAR NÅGON MC KVAR...

Vilket klyftigt svar...:glömdet
Jaja vi vet alla hur det kommer gå för den här idioten.
Hoppas bara han inte tar någon annan med sig i fallet.

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
1.Den är inte stulen
2.kör utan lapp

Asså, jag blev så rädd så jag slutar nog köra, eller säljer hojarna, eller
börjar spela schack eller någe:gråta

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Asså, jag blev så rädd så jag slutar nog köra, eller säljer hojarna, eller
börjar spela schack eller någe:gråta

Åååååh nej snälla hur skall jag klara mig utan dig:rolleyes:

Jag lägger också av med hojandet av rädsla för buset, Golf verkar attraktivt där släpps flipflop, T-shirts och shorts inte in:tummenupp

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
hörru jag är killen som körde på din vit röda r1 som är hos polisen nu.. Skaffa ett liv människor ut o kör gör något fan sitter ni här o snackar skit om andra för? ... och en massa annan goja...
:va
På riktigt?
:va

Med tanke på hur det gick härom dagen för en annan liten skrutt som var lite för kaxig, så hoppas jag att du taggar ner rätt snart. Det är inte värt det. :krama

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka