För oss ser jag det såhär:
Antingen har du skylt och stannar om farbror blå skulle vinka med pinnen.
Eller så har du ingen skylt och ger fan i att stanna. Varför skulle man annars plocka väck skylten?
Man plockar av skylten så att inte vissa intressenter ser vad du bor och komma och "låna" din hoj...
Många poliser gör vad dem vill, speciellt om dem vill jävlas. En maffia för sig själv..
Har aldrig haft problem med de blå
Att du har det måste bero på din prägling att alla bylingar skall förnedras och kallas grisar
ingen av dom två rödvita R1 är stulna! Ingen av dom har körkort och polisen vet om det, därför dom kör utan skyltar! Polisen tog hojen för att han hade jeckat dom länge! Därför jävlas dom med honom och tar hans hoj, vilka svin! men det e ingen fara, han rider redan på en ny hoj!
Märks att du inte var på strandvägen när polisen kom dit och lungt o sansat förklarade exakt varför dom tog den via R1:an
Åkte polisen ut bara för att berätta det? Hur länge får man beslagta en hoj under de premisserna?
Vbk blev haffad på väg till strandvägen och då hängde polisen på ner och berättade hur det låg till angående R1:an då det har varigt mycket spekulationer angående beslaget av den.
Hur länge dom får behålla den vet jag ej.
Blev VBK tagen? För någon fortkörning eller annat? Det kanske han själv kan svara på
Tycker att det bara är bra om polisen beslagtar fordon om folk kör olovlig och utsätter andra för fara i trafiken.
Det är väl dessa paragrafer som använts i fallet med den beslagtagna R1:
https://www.flashback.org/t1420331
ingen av dom två rödvita R1 är stulna! Ingen av dom har körkort och polisen vet om det, därför dom kör utan skyltar! Polisen tog hojen för att han hade jeckat dom länge! Därför jävlas dom med honom och tar hans hoj, vilka svin! men det e ingen fara, han rider redan på en ny hoj!
Vad synderna var får Vbk själv svara på om han vill
Helt rätt, men om det var en liten fortkörning är det inget att skämmas för i det här sällskapet
Va!!! Någon i RoH som kört för fort? Näää, nu skäms man ju
Vadå? Finns det folk i "roh" som kör för fort? Jag vill se en lista på dem!
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|