Kronen
Medlem
det är så här att jag har ett koniskt filter hemma som bara ligger. jag provade sätta på det när jag fick det. den gick då bra i början. men sen när jag skulle köra hem från plugget startade den knappt och den gick grymt dåligt.
blöddrade o hade sig hela tiden.
så jag bytte tillbaka till orginal då gick den fint. och nu har jag tatt bort strypningen i CDin. frågan är: kan jag sätta dit det igen utan att bestycka om? nu när cdi strypningen är borta? i med cdi strypningen bara stryper varven och har inte nått att gör med bränsle tillförseln? så är jag tveksam blir det lika dant tror ni att skrället blöddrar och jävlar sig? jag kommer att försöka få tag i större munstycke. (160) men kan jag köra med det filtret så länge? eller vad tror du/ni?
blöddrade o hade sig hela tiden.
så jag bytte tillbaka till orginal då gick den fint. och nu har jag tatt bort strypningen i CDin. frågan är: kan jag sätta dit det igen utan att bestycka om? nu när cdi strypningen är borta? i med cdi strypningen bara stryper varven och har inte nått att gör med bränsle tillförseln? så är jag tveksam blir det lika dant tror ni att skrället blöddrar och jävlar sig? jag kommer att försöka få tag i större munstycke. (160) men kan jag köra med det filtret så länge? eller vad tror du/ni?
Last edited: