Bonzo
Trying real hard to be the shepherd
Alltså, jag var SÅHÄR NÄRA att sluta köra hoj.
Stäng inte ner sajten EN ENDA GÅNG TILL! Då köper jag en Volvo.
Hur vilar man en Volvo?
.Hejsan!
.
.
Som tur är har Sporthoj.com lagrat lösenord med både hashning och saltning som standard. Det gör det oerhört svårt att göra något med de krypterade lösenorden som ligger i databasen.
Glöm inte att byta lösenord på Sporthoj.com
Varför är det så viktigt?
Citerar Swedie
"Det vi oavsett varmt rekommenderar är att du byter ditt lösenord omedelbart. Har du använt samma lösenord på andra tjänster, rekommenderar vi såklart att du byter det på alla ställen."
Jo jag har faktiskt också läst Swedies inlägg och även det mailet som sade samma sak, men återigen varför?
Allt trams som jag skrivit här finns ju ändå till allmän beskådning, jag har inte lämnat någon som helst känslig information till sporthoj. Och jag har inte heller mina miljoner insatta på sporthojsbanken. Så vad kan hända?
Möjligtvis kan kanske någon komma på den smarta iden att kapa min identitet här på sporthoj och skriva något i stil med att "Sporthojar är löjliga alla borde ha en HD" då skulle alla utom möjligtvis Jörgen vilja kasta ut mig från forumet.
Men däremot skulle jag, om jag hade haft dålig fantasi att komma på lösenord på andra mer känsliga sidor ändra på dom sidorna.
Sen har ju Swedie använt både salt och hasch när han skrev ned våra lösenord så de är helt oläsliga, jag känner mig lugn på den punkten.
Undrar om han kör med badsalt......
Fast du svarar inte för alla medlemmar och det kan finnas de som vill ha sina privata meddelanden..hör och häpna... privata! Eller bara känna tryggheten i att det endast är en själv som har tillgång till sin egna inloggning. Listan kan göras lång.
Då får man vila den ena, så här:Om man redan har en Volvo.....hur gör man då?
MartinB spårade det felet till cache-minnet i browsern som spökar. Han hade även en quick and dirty som löste problemetMin dator är skitsur. Skickar mig fortfarande till felmeddelandesidan om jag anger www.sporthoj.com...
MartinB spårade det felet till cache-minnet i browsern som spökar. Han hade även en quick and dirty som löste problemet
http://forum.svmc.se/showthread.php?9367-Sporthoj-com-nere&p=121873&viewfull=1#post121873
MartinB spårade det felet till cache-minnet i browsern som spökar. Han hade även en quick and dirty som löste problemet
http://forum.svmc.se/showthread.php?9367-Sporthoj-com-nere&p=121873&viewfull=1#post121873
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|