Alltså, oavsett om ni är ovänner eller ej, så hör sånt där inte hemma i en byggtråd i forumet Hojbyggen. Storartat barnsligt beteende tycker jag. Typiskt exempel på när OT-forumsbeteende spiller över i friska forumdelar.
Det är min personliga åsikt. Vi har nog olika syn här.
Hade det hänt i Teknikforumet hade jag rensat det direkt.
Hade ngn skrivit återkommande på samma tema i min byggtråd i Hojbyggen hade det ju kunnat vara ngt i stil med: Varför bygger du om din sportster, det är ju bara sjukt opraktiskt! Du vet väl att de flesta sportsterägare kör helt original!
Det är ju heeelt upp till trådstartaren i Hojbyggen vad han vill göra med sin hoj.
Så jag kan faktiskt inte förstå pointen med att dyka upp och vässa och mästra i den forumdelen. Även om man är osams med personen sedan tidigare.
Din Chey-Harley är riktig fin Jörgen Det är en fröjd att gå in och läsa vad du har ändrat och tillverkat sen senaste gången man var inne och läste byggtråden!
Tyvärr så är det omöjligt många gånger att se ironi i skrift så då träffar ett skämt ofta fel och pajkastningen är igång.
Läser inte så mycket längre på SH som man gjorde i början. Dock finns det en oerhörd kompetens här inne, så det är lätt att få information bara man ber om den.
Och handlar det inte om MC så blir det till att ställa frågan i OT-forumet.
Jag läser det jag vill läsa. Skrattar åt vissa saker och vill sjunka genom stolen andra gånger. Men inte är jag elak för det. Med respekt, kärlek och värme så kommer detta forum bli hur bra som helst