Sedan finns det ju några individer som är intelligenta, kvicka, dryga, bittra och som formulerar sig väl i skrift här. Oftast är de intressanta/småkul att följa men i bland får deras självfullkomliga stil fula blommor att blomma ut, ofta i repliker på andras inlägg.
Den stilen kan man köra verbalt när man ser o känner en person lite bättre, funkar mindre bra på forum.. men återigen personer som behöver hävda sig själva och/eller roar sig själva på andras bekostnad på internetforum.. Varför bry sig om dessa liksom, här inne agerar inte folk som IRL och man väljer inte sina vänner på samma sätt som i verkligheten.
Själv har jag har gott om vänner som kör mkt mc och är seriöst intresserade (mer än de flesta SH medlemmar) men jag är den enda som hänger här.. det finns liksom en stor värld utanför SH och det är den man skall koncentrera sig på och försöka få att fungera.. Här inne är det bara att skita i det negativa/puckon och plocka russinen ur kakan, det kan man inte riktigt göra IRL
Den stilen kan man köra verbalt när man ser o känner en person lite bättre, funkar mindre bra på forum.. men återigen personer som behöver hävda sig själva och/eller roar sig själva på andras bekostnad på internetforum.. Varför bry sig om dessa liksom, här inne agerar inte folk som IRL och man väljer inte sina vänner på samma sätt som i verkligheten.
Själv har jag har gott om vänner som kör mkt mc och är seriöst intresserade (mer än de flesta SH medlemmar) men jag är den enda som hänger här.. det finns liksom en stor värld utanför SH och det är den man skall koncentrera sig på och försöka få att fungera.. Här inne är det bara att skita i det negativa/puckon och plocka russinen ur kakan, det kan man inte riktigt göra IRL
Jag som hängt här sedan 2003 i princip varje dag har sedan länge konstaterat att sporthojskollektivet till hyffsat stor del består av mindre smarta individer som fan inte ens lyckas bli grundkunniga om sitt mc intresse eller hur världen fungerar i stort för den delen. Sedan är ju mc ngt som är "coolt" så hävda sig trots tomma tunnor är viktigt som fan.. Nu tänker jag inte på någon särskild, så ta inte åt dig vem du nu än är.
Alltså, ingen ide att bry sig om vad just dessa individer skriver.
Läser mkt mer än jag skriver själv och hänger här för att det också finns en betydande del roliga, kunniga, inspirerande och vettiga personer här.
Nog för att man kan tyka sig men det förutsätter också grundläggande hyfs och intelligens. Tråkigt som fan när medlemmar försvinner på detta vis.