snock
Ny medlem
hej tydligen har jag ej någon rese kamrat upp till kemora . så min plats är också till salu för 3000 kr mvh joakim tele 0702275129
hej tydligen har jag ej någon rese kamrat upp till kemora . så min plats är också till salu för 3000 kr mvh joakim tele 0702275129
Hvilket eluttak er det i depoen? vanlig schuko, eller behøver man overgang fra CEE 2-16. 3-16 evt 4-16?
Vill minnas att det är vanliga 2-pin schuko. 230V.
Da er jeg operert og legen fant mere galt enn bare menisken slik at jeg ikke er spesielt klar til å kjøre fort.
Det ser dog ut som at jeg kommer minst tre av dagene for å gi kaffe, The og Mintu til de i depoet
Hvilket eluttak er det i depoen? vanlig schuko, eller behøver man overgang fra CEE 2-16. 3-16 evt 4-16?
Yngve for presidentDa er jeg operert og legen fant mere galt enn bare menisken slik at jeg ikke er spesielt klar til å kjøre fort.
Det ser dog ut som at jeg kommer minst tre av dagene for å gi kaffe, The og Mintu til de i depoet
polarn fick inte ledigt från jobbet så det blir nog inget för mig heller ifall det inte är någon från luleå eller som kör förbi här som jag kan åka med?
hej .skulle kunna hämta upp dig ring mig på 0702275129 mvh joakim
Hvor er Åbo?Klart du ska komma
Snabbast är väl att ta färjan från Åbo-Stockholm.
Vet inge om när färjor går och kostnad men det finns säkert några här som kan det bättre
Hej på er alla. Nu är allt ordnat med stugor och förtäring. Efter mycket trixande och prutande så ingår nu frukost och lunch. Eftermiddagsfika får ni köpa själv om ni vill ha. Fan vilket jobb men det löste sig till slut.
Eftersom Kent300 och jag delar bil så hade det varit bra om vi kunde få bo tillsammans? Vi skall inte göra något mer än bo så ni kan vara HELT lugna...
Hvor er Åbo?
På eniro.se ser det ut som det går ferge fra Turku. Hva heter selskapet som driver fergene slik at jeg finner en tidstabell?
Edit: Ok, ser at kanskje turku og Åbo er samme staden, bare på forskjllig språk. Ser ut som det bare er Silja-Line som går.. med to avganger fra Turku/Åbo i døgnet.. 0815 0g 2015..det betyr at jeg må dra fra Kemora allerde på onsdagsformiddag for å rekke til Sviestad torsdags ettermiddag. Noen som har sånn ca peiling på kjøretid Kemora-Åbo/Turku?
Edit: ifølge google earth skal det være 417km, 6 timer fra Kemora til Åbo.. kan vel stemme det..
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|