Parvin (vad heter du då )
Jim heter jag, och nu har jag betalat till negliance
Jim heter jag, och nu har jag betalat till negliance
Hej på er alla. Nu är allt ordnat med stugor och förtäring. Efter mycket trixande och prutande så ingår nu frukost och lunch. Eftermiddagsfika får ni köpa själv om ni vill ha. Fan vilket jobb men det löste sig till slut.
Eftersom Kent300 och jag delar bil så hade det varit bra om vi kunde få bo tillsammans? Vi skall inte göra något mer än bo så ni kan vara HELT lugna...
Byt med någon annan så ordnar det sig för jag vet inte vem som vill bo med vem (orkar inte hålla på med detta också varit för mycket jobb denna gång)
/Tommen
Hej på er alla. Nu är allt ordnat med stugor och förtäring. Efter mycket trixande och prutande så ingår nu frukost och lunch. Eftermiddagsfika får ni köpa själv om ni vill ha. Fan vilket jobb men det löste sig till slut.
/Tommen
Du är bara bäst Tommmen!!!
Bra jobbat Tommen! Utan dig blev det ingen körning och det ska du ha cred för!
Niklas vi har ju en plats ledig i stugan, ta med dig sovsäcken och kryp över...
4-bädds
Tommen
Stefan
Per
Stigelind
4-bädds
Rune
Henrik Stenberg
Urban S
Niklas Lundin
6-bädds
Mr Pj
Nicke I
Micke I
DucTor
Niklas M
Niklas flickvän
6-bädds
Jonatan Asplund
Sara Janland
Jonas Nyström
Therese
Nicklas Holmgren
Tomas Björk
6-bädds
Henrik G
Tony G
Kenta 300 (vad heter du )
Joakim Fagerström
1 ledig plats som säljs till ordinarie pris
Gilbert och Daniel har ordnat eget boende men vill äta frukost och lunch.
Om Yngve och Eivind skall komma får ni betala 400 extra per person. Inkvartering blir då i dubbelrum eller om ni kan ragga upp 2 eller 4 till som kommer så bokar jag en till stuga. För jag bokar inte en stuga extra för 1 plats då jag har en plats i en 6-bäddars.
Om någon fler vill komma ock köra får ni ordna logi och förtäring på egen hand men ni får betala för körningen / dag.
Tommen, æ kommer! Just a slow payer haha, æ peisa 3800,- på accounten din. Såver omså kor, e grei sånn
Blir uansett værst for dem som ska bädda med Niklas + Narvikingen...tenke det blir mye lyda natterstid
Tommen, æ kommer! Just a slow payer haha, æ peisa 3800,- på accounten din. Såver omså kor, e grei sånn
Blir uansett værst for dem som ska bädda med Niklas + Narvikingen...tenke det blir mye lyda natterstid
6-bädds
Mr Pj
Nicke I
Micke I
DucTor
Niklas M
Lillgixx AKA Connie M AKA Connie Larsen ;-D
tommen, fungerar det med efteranmälningar?
Kenta 300 (vad heter du ) Kent Alapää
Parvin (vad heter du då ) Jim
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |