Samma kvalsystem i R600 som förra året ?
Va bra, då slapp ni ju mig! Börja kvala på en bana jag bara sett på bild känns ju som att tända fredagscigarren med tusenlappar...Det är vanlig tisdagsträning innan, fredagen innan är det licenskurs så nej, det är ingen fredagsträning innan B-racet
serier hit o dit, det är uppklassningspoäng på bägge dagarna hos LMS... SM Roookie serie äre väl eller nåt.
//håkan
RJ skrev:Börja kvala på en bana jag bara sett på bild ...
info om tävlingen kommer, eftersom SM är till helgen är folk lite upptagna med den.
Så ni får lungt ta o vänta o se hur upplägget blir
Ja, Petter gjorde det på Anderstorp i år och kom 3:a i R1000-racet men flyttades ner till 6:e pga tjuvstart, så visst går det om man är duktig.Andra har gjort det förut, så det går nog bra.
Tyvärr är jag inte så modig, duktig eller rik att jag anser det vara lönt att åka så långt för att bara få köra två kvalpass.Andra har gjort det förut, så det går nog bra.
Tyvärr är jag inte så modig, duktig eller rik att jag anser det vara lönt att åka så långt för att bara få köra två kvalpass.
Jag kan inte annat än bli imponerad av de "andra"!
Du fixar det garanterat, med tanke på dina resultat på Anderstorp.Tyvärr är jag inte så modig, duktig eller rik att jag anser det vara lönt att åka så långt för att bara få köra två kvalpass.
Jag kan inte annat än bli imponerad av de "andra"!
Nja en gång är ingen gång, man skall ju ha tur någongång i livet och det var väl i Anderstorp.Med tanke på ditt resultat på Anderstorp så är det ingen risk att du inte kvalar in, så släpp sargen och anmäl dig nu.
Tänk på att Sviestad byggts om i vinter, och att det är många som inte kört den nya bansträckningen.
Du fixar det garanterat, med tanke på dina resultat på Anderstorp.
Ta första kvalet som träning inför ditt kval, de andras andra kval. Då har du ju fått träning innan kvalet.
Klart du ska köra.2955129Nja en gång är ingen gång, man skall ju ha tur någongång i livet och det var väl i Anderstorp.
Vi får väl se hur det blir, jag hade ju först tänkt köra...
Nja en gång är ingen gång, man skall ju ha tur någongång i livet och det var väl i Anderstorp.
Vi får väl se hur det blir, jag hade ju först tänkt köra...
Finns det någon tidsplan hur dom olika klasserna skall köra?
Mvh
Anders
Va bra, då slapp ni ju mig! Börja kvala på en bana jag bara sett på bild känns ju som att tända fredagscigarren med tusenlappar...
Fast jag kanske skulle bränna ner någon tisdag och träna, borde ju inte bli mer än 80 mil enkel väg!
Va bra, då slapp ni ju mig! Börja kvala på en bana jag bara sett på bild känns ju som att tända fredagscigarren med tusenlappar...
Fast jag kanske skulle bränna ner någon tisdag och träna, borde ju inte bli mer än 80 mil enkel väg!
OK. Då blev det fel i min anmälan.
Måste ändå uppdatera den med transponder så det får bli B vid senare tillfälle.
Ska du köra?
Inte för att gnälla, men varför blir det ingen fredagsträningen?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|