euromange
Veckans smak är....
ozeo skrev:undrar om man ska följa strömmen o sätta r1 arsle
Finns inga genvägar om man vill vara snyggast
Fast jag valde iofs R6 istället...
ozeo skrev:undrar om man ska följa strömmen o sätta r1 arsle
Wiseguy skrev:R1-baken är nog lite för bred för din hoj.
Leta efter något smäckrare.
Kan tipsa om Kawasaki Z1000/ZX-6R baken. Den tror jag skulle passa riktigt bra på din hoj.
Wiseguy skrev:Mmmmm....bakända i kolfiber....mmmm.....
va e de som e borttaget då?euromange skrev:Konstigt ytterligare en SF-tråd med en massa borttagna inlägg??
Såg att Atlas hade själv tagit bort sitt eget inlägg.euromange skrev:Konstigt ytterligare en SF-tråd med en massa borttagna inlägg??
Mmmm.....Har alltid gillat TRX:n.Peder Rosberg skrev:Anmäler en TRX 850 -97:a
ozeo skrev:ser bara nåra som sticker ur mängden..
bimota
trx
rd 350
o jag själv då..dr800
faen va i e bra (vars e high five smillin)
Du får ta och presentera en bild på hur bygget/hojen ser ut i nuvarande skick.T509 skrev:Jag T509 (Denis Tomic) anmäller mig till Swedish Streetfighter of the Year Award 2006!
Bygget kommer att baseras på GSXR 1000 motorn, allt annat avslöjas vid målgången!!!
Wiseguy skrev:Du får ta och presentera en bild på hur bygget/hojen ser ut i nuvarande skick.
Är det tex. en GSX-R motor med hemmagjord ram får du visa upp en bild på dom delarna du har hemma nu.
-Du skall publicera minst en bild över hojen i det skick den är nu eller när ombyggnaden påbörjades. Denna bild kommer senare att publiceras i tråden i samband med tävlingen.
-Man skall i tävlingstråden (den kommer upp när anmälningstiden har gått ut) publicera minst 2 st inlägg med statusrapport och lite bilder på bygget. Man får givetvis göra fler inlägg och lägga ut mer bilder för psyka motståndarna.
Lägg någon bild på hur bygget ser ut i nuvarande skick.T509 skrev:Bilden på nuvarande bygget kan jag lägga ut efter helgen, ramen finns inte på plats än!!!
För att kvala in med en XR600 så kommer det krävas näst intill ett mirakel.FreddaAbborre skrev:Nu till frågan. Kan man kvala in på anmälningslistan med en XR600? Annan framgaffel och annan bakstöt så får man ner den. Sporthojsfälgar ligger redan i garaget. Sen annan bak och annan tank. Annan lykta och annan framskärm. Inga bakkåpor.
Hur blir det om någon anmäld drabbas av en finansiell kris eller får barn eller blir med hus eller något annat som kan sätta käppar i hjulet? Utgår från att alla som anmäler sig har som mål att fullfölja, men ibland kan skit dyka upp...
Wiseguy skrev:För att kvala in med en XR600 så kommer det krävas näst intill ett mirakel.
Ozeo kommer ge sig på att utföra ett och det ska bli riktigt intressant. Kolla in hans anmälda hoj i ett tidigare inlägg i början av tråden.
Tävlingen är inriktad till dom som bygger streetfighters.
Sen går ju i princip alla hojar att omvandla till streetfighters. Det är bara en fråga om hur mycket man är beredd att ändra samt hur mycket tid man vill lägga ned.
Du har ingen bild av vilket stuk du vill ha på bygget?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|