Ingenting mot det som komma skall...XRV-Henning skrev:Wiseguy, jävligt brutalt bygge!
Inches skrev:Tänkte anm mig till Swedish Streetfighter of the year award 2006 men vet inte vilken hoj jag ska anm? Får man ha fler än en?
Anm med Honda CBR 900 RR Fireblade -99:a och GSX-R 750 -93:a...
Har inte mer bilder än dom som syns nedan(GSX-R ramen samt kommande gaffel på Bladen) pga jag inte har hojarna där jag bor...hoppas d duger?
Oddsen pekar ju på att en Suzuki GSX-R vinner i varje fall..gixxer_1255 skrev:Streetfighter trenden verkar ha slagit hårt i norra Sverige, 1/3del av deltagarna är från Norr eller Västerbotten. Blir det en "Lapp" som vinner?
Då blir det svårt att vara med.majtii skrev:Hoppar in i matchen. Bygget blir på en GSXR750K3 (ev K2).
Har inga bilder men kan posta upp om en vecka eller två (Har inte fått hem hojen ännu).
Wiseguy skrev:Pga. att Swedie har uppdaterat servern och det strul som därmed tillkommit (folk har inte haft tillgång till sporthoj.com, samt att det varit strul med att ladda upp bilder idag)
så har jag förlängt anmälningstiden till söndag den 2 oktober kl 23:59.
Dvs. ni har nu till 23:59 på söndag på er att anmäla er till SSOTYA2006. Sen stänger vi för nya deltagare detta år.
Jag beklagar det strul som blivit på grund av server bytet.
Det är en lååååång vinter med en massa överraskningar.....ozeo skrev:men grabbar!! e de inte dax o lägga ner..vi vet ju vem som vinner redan
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|