jesseboy
O med veten sär skrivare
Grattis TOM!!!!!
Om det blir en Septemberresa är jag förhoppningsvis på om allt går bra och tid finns!
Om det blir en Septemberresa är jag förhoppningsvis på om allt går bra och tid finns!
TomK skrev:I september kan det dock, om allt går bra, bli tal om någon körning. Bara att kolla vilka tider som det är tävlingar, så det inte krockar med det. Vädret brukar kunna vara riktigt hyggligt så tidigt på hösten.
Med risk för att vara tjatig och upprepa saker och ting, tack för sällskapet boyz and girl. Jag lärde mig massor och det gav enorm mersmak. När jag sen vunnit SMR'en av Teknis så.........Supermoto skrev:Tack för en bra resa grabbar
Som vanligt toppenstämning och trevlig folk på Åland
Våra bilder kommer snart och vi kanske kan få ihop lite av de 25 minuter film som togs. Vill du vara med och redigera Ronny, hehe?
Supermoto skrev:Våra bilder kommer snart och vi kanske kan få ihop lite av de 25 minuter film som togs. Vill du vara med och redigera Ronny, hehe?
Spider skrev:Om Tom kan fixa lite plats på sin server (som han så vänligt brukar göra) så slänger vi väl alla upp våra bevis där. Vad vill du ha av oss för att lägga upp saker där Tom ? IP-adress ? Eller nöjer du dig med att ge oss ett u/p ?
Share 'n enjoy !
.
Beställde precis i morse tre nya från Ontop och det dagsfärska priset är 160 kr.TomK skrev:BTW, vad vill du ha för Brisk-stiftet ? Det får nog sitta kvar - moppen gick ju inte sämre med det i åtminstone
Hear, hear !!!!Spretman skrev:Nu vill vi/jag se resternade bilder dyka upp
Så sluta jobba/meka/köra hoj och lägg krutet på att skicka bilderna till Tom istället
Meeeeeeen...... lite på honom då.Supermoto skrev:Det mesta ligger i farbror fuckos dator......
Det där kan jag varken bekräfta eller dementeraSupermoto skrev:Pris utlovas till den som först listar ut vad Spider håller på med ståendes ute på banan
Han är ju antingen i tyskland eller på hårdrocksfestivaler hela jämrans tiden. Inte så lätt......Spider skrev:Meeeeeeen...... lite på honom då.
Det där kan jag varken bekräfta eller dementera
.
Ok. Syns imorrn ?Supermoto skrev:Han är ju antingen i tyskland eller på hårdrocksfestivaler hela jämrans tiden. Inte så lätt......
Man tycker ju att han själv kunde engagera sig lite men..... ktm-raper
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |