Anna Odell på TV4 nu

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Återträffen är säkert bra och man förstår mer av komplexiteten i mobbing, är det mobbarens fel att Anna är tard elelrär det Anna som blir tard på grund av mobbaren?

Sannerligen inte lätt att veta

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Pk kanske men jag tycker inte Fr. Odell verkar retarderad det minsta. Intelligent och vaken snarare.

offeranod

Hellre ungefär rätt än precis fel
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
BMW R1250 GS -22, BMW R1100 RT -96, KTM 690 Enduro -23
Återträffen är säkert bra och man förstår mer av komplexiteten i mobbing, är det mobbarens fel att Anna är tard elelrär det Anna som blir tard på grund av mobbaren?

Sannerligen inte lätt att veta
Hur underlig Anna än må vara så är det ändå så att dom enda som är efterblivna är mobbarna själva.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Hur underlig Anna än må vara så är det ändå så att dom enda som är efterblivna är mobbarna själva.

Absolut, men man kan ändå fråga sig varför vissa personligheter tyvärr råkar illa ut gång på gång. Mobbing är fruktansvärt och aldrig OK, men vissa typer av människor verkar vara mobbing-magneter. Det ursäktar ingenting, men det är fortfarande intressant. Att Anna kom ut som mobboffer några år efter att hon vispade upp avgrundsdjupt hat mot sig själv på eget bevåg kan liksom inte förbises ur ett filosofiskt perspektiv.

/Filosof

offeranod

Hellre ungefär rätt än precis fel
Gick med
28 Dec 2003
Hoj
BMW R1250 GS -22, BMW R1100 RT -96, KTM 690 Enduro -23
F.ö. när man läser inläggen i den här tråden så verkar det som att Anna fortfarande är mobbad...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Och säkert Anders Borg och Barack Obama. Men det förklarar inte hur Anna Odell skulle vara tard.

Personligen tycker jag rätt illa om både Obama och framför allt Borg, men det föranleder inte att jag stoppar dem i samma fack som Breivik, det får stå för dig.

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Åter till ämnet.
Jag har inte sett filmen än men intervjuerna med Odell. Jag tycker det verkar intressant. Att folk är rädda för henne tyder på att de vet att de gjort fel. Eller tror att hon tycker att de gjort fel.
Om de då inte gjort något fel, varför är de då rädda?

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Åter till ämnet.
Jag har inte sett filmen än men intervjuerna med Odell. Jag tycker det verkar intressant. Att folk är rädda för henne tyder på att de vet att de gjort fel. Eller tror att hon tycker att de gjort fel.

Intervjuerna är väl också riggade, eller vilka menar du?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Jag har ingen kunskap vad gäller denna person. Hade ingen aning om vem det vara innan jag snubblade över tråden här.

Jag tror inte att man kan säg att deras ovilja att möta henne beror på rädsla. Det är hon som gör det antagandet. Det var inte länge sedan vi urartade i en annan tråd där vissa tyckte att man borde förstå när man inte är önskad i en grupp och självmant hålla sig borta.

De ville kanske helt enkelt inte ha med henne. Hon kanske inte hade varit välkommen oavsett uppmärksamheten kring hennes person.

Åter till ämnet.

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

&nbsp;Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO