Ässch då, hon funkar! henne tar jag
Verkar inte så munter direkt
Ässch då, hon funkar! henne tar jag
Att hon går lös bland vanligt folk är bevis nog på att psykvården inte fungerar
Ja, hon är ute och cyklar, har gjort fel och förtjänar varje krona i böter som tilldömts...
Har hon några rätt?
Hon är kommunist, hojtjuv och pedofil.. Räcker inte det?
Ja, hon är ute och cyklar, har gjort fel och förtjänar varje krona i böter som tilldömts...
...men...
Jag är bara nyfiken på vad det är som hon gjort som får blodkärlen att brista i tinningarna på folk härinne? Vad är det hon gjort som är så väldigt mycket värre än det den "oomnämnbare" gjort gång på gång... När folk kritiserar honom skriks det om moralkärringar från en stor del av SH:arna men när det gäller Odell är det 99% enighet i ett fullkommligt blint hat och raseri... Det finns lixom ingen känsla för proportioner på denna dubbelmoralens högborg.
GR kostar resurser för att tjäna pengar.
Odell kostade resurser för att, enligt henne, väcka diskussion om psykvården. Hon lyckades med just detta även om metoden givetvis var förkastlig och korkad.
Men, återigen, varför tar det hus i helvete så fort en dum brewd gör eller säger något?!
Odell kostade resurser för att, enligt henne, väcka diskussion om psykvården. Hon lyckades med just detta även om metoden givetvis var förkastlig och korkad.
Problemet är att det inte har blivit någon debatt om psykvården, och har den blivit av har jag missat den fulständigt...Ja, hon lyckades väcka diskussion om psykvården men hon har inte på något sätt fått fram att psykvården agerar på ett felaktigt sätt. Så vad var då meningen med att väcka en diskussion?
Problemet är att det inte har blivit någon debatt om psykvården, och har den blivit av har jag missat den fulständigt...
Jag är bara nyfiken på vad det är som hon gjort som får blodkärlen att brista i tinningarna på folk härinne?
Problemet är att det inte har blivit någon debatt om psykvården, och har den blivit av har jag missat den fulständigt...
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|