Annandag påsk. Rosenhill 10:30, 25/4

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Vad är det här för kass lista??!! :mad Hur kan jag ligga efter Jerker?
Jag tänker inte va med på listan om inte jag blir uppflyttad!! Efter Jerker, aldrig liksom! :arsele

Är man snabbast att anmäla sig, så är man. :mattias

Såja nu ligger alla på samma nivå. Kan barnen vara lugna nu?

Ragge Jerker Geggamoja Peter1980 MaudF J.W. BusAnna Nilax Lindquist Sanna fallinator Mr.Burton PatrickR6

Last edited:

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Men Anna, han kan väl få ligga först någon gång annars är han ju alltid bakom :rolleyes: :D

Framför och bakom..

Över/under är väl en mer konventionell fråga?

Vad som händer om flickan är bakom vågar jag inte ens tänka på. Då kan hon ju hitta på vad som helst! :eek:

Shido

SebbeAnthonHamster
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
2005,Honda,CBR1000RR
Tjena,ville bara varna lite så ta de lugnt i Malma när ni kommer dit,de är en satans massa grus på vägarna fortfarande,åker den vägen dagligen för jag håller på med ett bygge där.:)

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Hur många blir det som ska åka? Mer än tio = dela upp på fler grupper, annars blir det så gummibandsaktigt.

Last edited:

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Hur många blir det som ska åka? Mer än tio = dela upp på fler grupper, annars blir det så gummibandsaktigt. Det är inget kul att hamna i en kö med nån som ligger och bromsar i kurvorna typ...Äh, jag kanske är gnällig, men så tycker jag...Därför ligger jag helst först. (ligga först, kramas sen)

Du är ju inte ens med på liggalistan? :va

Du kan ligga bakom mig och njuta av utsikten! Jag har nytt skinkställ. :tuttar:tuttar:tuttar

R1 wannabe

RR Hangaround
Gick med
15 Dec 2003
Hoj
Cb 125 -70, RG 500-86, Z1000, R1-00, GSXR 1000 -03, S1000RR
...Därför ligger jag helst först. (ligga först, kramas sen)

Hm, är det bara jag som tycker att den där gnälliga attityden kom samtidigt med bytet av Mc...

Jag tycker du ska byta tillbaka till en Z1000 -81 så blir det mer naturligt för dig att ligga i slutet av ledet :arsele

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Hur många blir det som ska åka? Mer än tio = dela upp på fler grupper, annars blir det så gummibandsaktigt. Det är inget kul att hamna i en kö med nån som ligger och bromsar i kurvorna typ...Äh, jag kanske är gnällig, men så tycker jag...Därför ligger jag helst först. (ligga först, kramas sen)

Vi är inte så många fler än tio. Flytta upp högt i ledet, så löser sig problemet. De som vet med sig att att de inte gasar så hårt kör lämpligen långt bak i ledet. Det kommer att finnas gott om korsningar att byta plats i ledet också, Turen blir ju rätt mycket längre än en Onsdagskörning.

Första inlägget uppdaterat

Last edited:

sportbike

Guest
Om Anna ska med så får ni döpa om dagen till "annandag plask"

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...