Antal mil säsongen 2007?

Hur många mil blev det 2007?


  • Antal röstningar
    0

axelsson_vpg

Guest
:yoparty pjaaa de blev väll 800-1000 mil i sommar pga körkortet för A togs en bit in i sommaren och hojjen köptes samtidigt.. men de borde väll bli de trippla nästa sommar, åt minstone e dubbla!! :yoparty
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag klämde 900 mil till Istanbul t.o.r. På det kan man plussa på alla "vardagsmil" så jag närmar mig nog 2000 nu.....
 

ksgixxer

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
borås
Hoj
1100 GSXRatbike och en minimoto..
..knappt 700 hittills..pga mycket strul med ratbiken...men vadå säsong,den e väl året runt om de bara e bara vägar...
 

Neutral

Grand Prix Mechanic
Gick med
4 Jul 2004
Ort
Linköping
Hoj
5x
40 mil bana och knappt något på gata med gathojen. Sedan kraschade jag racehojen som jag hann köra 75 mil på och fick ha gips under sommaren. Inte den bästa av säsonger vad gäller hojåkning. :rolleyes:
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
strax över tusen..men ca 500 av dom på motard(de borde räknas dubbelt då man får minst dubbelt så ont i arslet), resten på viffern..
 

3 cl

Glöm dina bekymmer,i morgon kommer nya
Gick med
21 Jul 2007
Ort
Svenshögen
Hoj
Speedtriple-03. Laverda 1000-77 +1/2 -80. Husqvarna TE250-06. Monark flaka med diskbrakes. Plastmoppe.+ev gammal britt.
850 men blir nog några till innan nyår?
 

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Ort
Mörarp
Hoj
R1 2016
Runt 400 mil... stod stilla under 2 månader dock, eftersom jag smällde med ett rådjur.

kanske hinner med 100 mil till innan jag ställer av.

Så lite har jag aldrig kört :huvet
 

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Ort
Vasastan
Hoj
Familjepaus
Ungefär 2 200 mil hittills and still counting... :hojsmilie

1200+...å nästan bara krokvägar runt sthlm.. :tungan bulten mest besökt såklart, f-n nästan som en drog... med rosenhill som hjärta... :D

Måste bara fråga KJECOP: vArFÖR :confused: kör du K1200 även privat :confused: Blir inte det som att sitta på jobbet????
 

KJECOP

Guest

Måste bara fråga KJECOP: vArFÖR :confused: kör du K1200 även privat :confused: Blir inte det som att sitta på jobbet????
Hmm... :va Så har jag aldrig sett på det. Min tjänstehoj och min privata är trots allt väldigt olika. Tjänstehojen skulle jag vilja säga är en GT modell, alltså mera en touringhoj än min egen vilken är en RS (sporttourer). Det kan vara svårt att tro men min egen hoj är mindre och smidigare än tjänstehojen.

Jag trivs med den hojen så det gör mig inget. Men jag har börjat på BMW K1200S istället och den är väldigt olika min nuvarande hoj.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hamnade på ca 600 mil (hinner nog med några till :))
 

pbas

Gammal men stel...
Gick med
17 May 2007
Ort
Tullinge
Hoj
RSV4 F, Tuono 08
150 mil runtrunt och 1450 mil på väg med en långresa till.....

Mantorp.

Bulten är mitt andra hem..:Rockbanan :Rockbanan
 

Arlukin

Master Po
Gick med
27 Jun 2007
Ort
HÄGERSTEN
Hoj
CBR 900 - 99
700+ sedan i Juni då det drog för mycket i gashanden så att hoj var tvungen att införskaffas. Kommer säkert bli en del till om jag forsätter att skjuta upp det här med att skaffa vinterförvaring =)

Känns som att åtminstone sporthojar körs generellt ganska lite. Som min 99:a som gått 3000 när jag handlade den. Det blir ju ungefär 3000/7år = 400 mil per år. Tycker det är ungefär samma statistik på väldigt många cyklar som man tittar på. Ibland undrar jag nästan om folk trixar med sin mätarställning. =)
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top